Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal det meste av rust pluss en bulk bak snart bli borte så har starta litt smått i dag. har i dag starta og pusse ned rusta som jeg fant under reserve hjul og bateri. var ikke mye så ble mest vasking. har også tatt av bak fanger siden bulken er på venstre side under lykta pluss litt på bagarselokk.

så det som skal gjøres nå er: rette oppat bulk, pusse og behandle hjulbuer, ta alt av rust og lakere opp igjen panser og front på grunn av stein sprut. så kommer det nok M tech etter hvert som jeg får jobba inn litt mer penger

har også vert på BMW og bestilt ny LMM som kommer til uka.

så nå fremover skal bilen stå helt til den er helt 100% slik jeg vil ha den :wink:

her ser man bulken under venstre lykt og litt av den på bagarsjeloket

uuo59lt4u562w5j3z5y8.jpg

før

pzq0trg331n6vvwph8m9.jpg

etter

t3p5pmjnr48h9d5iezzy.jpg

3g2x88yqkkw548ekdzj8.jpg

8b1yjcpipwjylts9ketc.jpg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Huff jeg også skulle tatt baggasjerommet, men er litt lat for tiden. men keep up the good work så man får litt mere inspirasjon.

:wink:

Skrevet
Huff jeg også skulle tatt baggasjerommet, men er litt lat for tiden. men keep up the good work så man får litt mere inspirasjon.

:wink:

hehe er ikke så dumt og gjøre det :wink: er litt jobb men verdt slitet når man er ferdig :wink: jeg har igjen og pusse ferdig de små rustflekka, grunne og lakere så er bagarsjen som ny :)

Skrevet
hahah :-) husker jeg gjorde det når jeg skulle lakke bilen... måtte jo ha alt ut uansett... så lakket jeg hele brønnen likesågodt :-P

hehe ja jeg måtte ta ut en del plastik og teppe deler når jeg starta. blir nok til at jeg lakerer alt nedi der selv i løpet av helga :wink:

Skrevet

siden det er en stun siden det har vert update her så kan jeg jo fortelle at bilen står på grunn av jeg skal lakere litt her og der, men kommer nok bildet etter hvert i mårra tipper jeg. har lakert bagarsen og alt rundt den, så det neste nå er opreting av bulk. ellers er det litt små ting som skal fikses her og der.

har også fått tak i den første eiern av bilen som tok den inn til norge i 1997 så her er det litt bilder avb bilen slik den så ut på den tiden

:)

otjwnxc6n5ncsqhvi6iv.jpg

her er også orginal motoren som var en 325

6xehm58msfuw8idie8ds.jpg

4x0ittopfoe9it8oagl8.jpg

h1ri79sb908ohkuqoefu.jpg

s9nzfg5wfuwvn88qrbcy.jpg

s9jvbeqoezn2yhuerimv.jpg

Skrevet

da har jeg fått lånt en diagnose tester, så jeg og Xzi fra forumet her har prøvd oss litt fram, har også fått sletta en del feil koder å slikt. vis det er noen som kan litt mer om dette så gi gjerne tilbake meling her eller på PM, for jeg kan det ikke så godt enda siden jeg ikke har satt meg så godt inn i det :wink:

så hadde vert bra om noen kunne gi noen tips :wink:

89t7hp7kur6oo9djx8ht.jpg

2ercb5jkzrrfxmjwzy7a.jpg

Skrevet

har nå tatt diagnose og slettet en feil kode, etter dette dro jeg den helt ut til 6,5 tusen slik den skal. etter en liten stund kom den tilbake til der den sperra på 5. grunnen til dette er nok trolig en sensor av noe slag som tuller og da går bilen i nødmodus som gjør at den sperrer på 5 tusen. noen som vet hva dette kan vere?

bilen gikk også mye penere når jeg tok vekk den feilkoden, så nå får vi bare lete så vi finner feilen :wink: vrika heller ikke som den hadde noe problemer med og spinne seg ut på de fleste gira heller så gleder meg som en unge til jeg finner problemet :D

driver også litt om dagen med diagnose utstyr som jeg har lånt av Tor atle på forumet her så jeg og han driver å tester litt med diagnose. så hadde vert fint og få noen tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...