Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jada håper det. skal lakere og slikt i mårra, pluss at jeg skal bestille deler fra koed så da kommer det nok litt snaks etter hvert på den :)

Skrevet

Da er endelig bilen på veien igjen etter mange uker i garasjen :) det som er gjort nå er, sand blåst kanaler så de er rustfrie og lakert. tatt alt anna av rust vi kom over på bilen så i løpet av vinteren blir det hel lakering på den. kommer også litt små ting til uka, men siden jeg er så treg med og bestille fra Koed så tar det litt tid :wink:

litt bilder av rustfjerningen

3epnnvawnblaemogcfdm.jpg

sszelgm2h0crbzhllbcm.jpg

cuq0zwqnmfyttt81swk9.jpg

aje5r91mqrv6v7zfg4o1.jpg

b6acdcjtux5uhnx8wcwe.jpg

62n9mfw1h78nsbv0ywu3.jpg

rliz6dq1sr8b0e1oupws.jpg

66l5ezwd23k7wniwu68n.jpg

dva9o20tyx4lgvo5k7w1.jpg

måtte passe på og vaske og farge opp litt når jeg drev og skrudde oppi motoren

1ztrk3qpsafpjfz7h0a2.jpg

så ble jeg en mule frista til og herme litt etter -anders- så da prøvde jeg litt lakk på orginallyktene, men tror jeg går får de hvite. ble litt får mafia synes jeg

vwotvuj38bhv21s92248.jpg

9i6ql715ragwbyfveyjq.jpg

vet ikek hvor bra det er og vaske denne men måtte få av litt møkk

pn3s5a86dup33wy44om3.jpg

duiey8762jwqvkyqrbgq.jpg

her ferdig lakert og fri for rust

ol50fj8hq78j9lblaouq.jpg

:)

Skrevet

de svarte lyktene ble tatt av gitt, synes ikke de passa noe selig på bilen selv.

LianLidude: for og vere helt ærlig så vet jeg faktisk ikke jeg, de satt på bilen da jeg kjøpte den :wink:

ellers takk for tilbakemelinger :)

Skrevet
Ble litt _for_ svart kanskje. Ellers er det vel digg å være back "on the road again" da-da-da-osv osv. 8)

ja jeg fyrte opp hele boksen på begge lyktene så ble litt svart ja :wink: men syntes det ble mye penere på bilen din så ble litt skuffa når jeg satte dem på min :(

Skrevet
Pen bil og råe felger!

Har du valset skjermene bak og fram?

Hvor gjorde du det?

takk for det :) den er vertfall valsa mye bak, men forran tror jeg ikke det er valsa noe. da er det i vertfall veldig lite forran. den var valsa når jeg kjøpte bilen siden felga satt på. var en på elverum som gjore det etter det forje eier sa :wink:

Skrevet
Valsinga ble gjort på riktig måte,men lurer på om ikke lakken sprakk litt på høyre side.

Uansett,hvordan går det med feilsøkinga i hjernen?

ja kan stemme at lakken sprakk får man ser det er lakert litt i kantene, men bilen skal hellakeres i vinter så det gjør ikke noe for min del :wink:

nei bilen skal til diagnose i løpet av neste uke, så da håper jeg vi finner svar på problemet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...