Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe skal rygge over ALARMEN etter på vis ikke noen vil ha den :P

du skulle stoppa da vett håvard, sto der fra 3 til halv 11 jeg :P men har finni alarmboksen i dag, den lå bak hanskeromet så ikke så rart jeg ikek fant den i går. så nå er bilen kjørbar igjen :)

Skrevet

har vert mye tull med bilen de siste daga, girkassa mi lekker så den har vi prøvd og finne hvor det lekker. har også bytta olje på den som xzi og jeg gjore i går, men bilen lekker enda så jeg lurer på om det er simringa igjen. så skulle jeg og dama på lillehammer tur som endte med at DEFA alarmen låste seg så jeg verken fikk starta eller slått den av. fant heller ikke selve boksen med en gang heller siden den satt bak hanskeromet. så da måtte bilen bli henta på henger klokka elve i går kveld og i dag har vi klundra mange timer får og få av alarmen. så til uka skal jeg sende hele bilen og girkassa til verkstedet der simringa ble bytta så den blir som den skal.

noen bilder jeg tok i dag siden det var sol og får en gang skyld :wink:

rhuaucrm0fbaihd92jnc.jpg

51w8iwdg5u3ps2hwc2qz.jpg

r95akelq1kkgnq0b1fzl.jpg

mgl51w1rlljnw9h23ne0.jpg

9y2b85qscbv4xd8bmw7s.jpg

så måtte jeg ta med han her en tur også. meninga han skulle sitte bak men han er så sta og bortkjemt så han satte seg selv fårran. og der satt han som den største kongen jeg har sett på lenge :P

Skrevet
prisantydning....

har ikke satt meg noen pris enda siden jeg ikke er helt ferdig med bilen, blir enten til salgs nå i vinter når motoren går som den skal, ellers blir den til salgs til våren og da er det full M tech på den sammen med ny lakk. så for vi se hva det blir til når jeg får tenkt meg litt, men bare og komme med bud :wink:

Skrevet
Pen Coupè du har!

Likte felga :)

takk for det :) er mange som har komentert dem, enten har de hata dem eller likt dem. selv synes jeg de er tøffe på bilen så de blir sittende :wink:

Skrevet
Et godt valg må jeg si ;)

Godt det er folk med forskjellig smak rundt om sier jeg :D

hehe ja hadde nok blitt kjedelig vis alle kjørte rundt i samma biler gitt :wink:

er heller ikke så mange som har de felga på E36, kunn sett en anna en i elverum som hadde dem

Skrevet

Ikke sant? Må skille seg ut litt iblant vettu ;)

Får en liten Mercedes følelse av felga egentlig, men uansett, var gromme på bilen din :) Bare du ikke forkrommer dem så 8) Hehe

Skrevet
Ikke sant? Må skille seg ut litt iblant vettu ;)

Får en liten Mercedes følelse av felga egentlig, men uansett, var gromme på bilen din :) Bare du ikke forkrommer dem så 8) Hehe

hehe de blir nok orginale, ja fler som har sagt det. de ligner litt men er ikke samme felgene. sjekka opp litt rundt det hehe. ligger bilder av de felga lenger ute i tråden min tror jeg så da ser du forsjell :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...