carlhaakon Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Hvem har e36en med org lykter ? han heter vel kimroger her på forumet tror jeg, går i klassa mi
carlhaakon Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 hmmm... fått lappen nå? har vel egentlig snart hatt den i 2 månder eller noe vis du ikke har fått det med deg skulle jo egentlig kjøre på bane på våler men bilen ble ikke klar
carlhaakon Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 hehe... ikke helt med nei er stort sett når det kommer til M DELER du er helt med haha men uansett så har jeg nesten ikke fått kjørt bilen på grunn av at den ikke har gått som den skulle før nå. så gleder meg sykt til og ta den ut til våren når den er helt 100% og ny lakert
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 rust i hjulbuene i hvertfall men jeg lakket fordi jeg fikk de skadene og betalte vel 5000 ekstra for litt lakk på felger, og noen nye lister rundtom noe du btw, må huske å koste på deg carl
carlhaakon Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 rust i hjulbuene i hvertfall men jeg lakket fordi jeg fikk de skadene og betalte vel 5000 ekstra for litt lakk på felger, og noen nye lister rundtom noe du btw, må huske å koste på deg carl RUST i hjulbuene??? jeg har da bare en rust flekk under døra mi da, og den har jeg helt ny i garasjen pluss under bagarsjen som også jeg har ny av ligenes. grunnen til at jeg skal lakke den opp er en bulk bak som skal rettes, steinsprut på panser. pluss at det er litt små riper her og der. men du burde nok se bilen min før du sier jeg har rust i hjulbuer som bilen aldri har hatt den hadde også litt på kanala siden lakken hadde flaset av. med dette har blitt sandblåst og lakert vis du ser litt lenger bak i tåden. hjulbuene mine er også pussa helt ned innvendig og tecktylbehandla. så jeg kan garantere deg at du ikke finner rust der vis du har lyst til og se
carlhaakon Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 vil nå høre hvorfor du kom med at jeg har rust i hjulbuene mine jeg da
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 ikke noen grunn er jo bare typisk e36 uanz... og spes når bilen din har rullet rundt med de felgene du hadde før... byttet jo begge mine framme selv så... piggdekk og mye senk, og sladding med ødelagte dempere, gravde sitt i hjulbuene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå