Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmmm... fått lappen nå?

har vel egentlig snart hatt den i 2 månder eller noe :lol: vis du ikke har fått det med deg :P skulle jo egentlig kjøre på bane på våler men bilen ble ikke klar :(

Skrevet
hehe... ikke helt med :-P

nei er stort sett når det kommer til M DELER du er helt med haha :lol: men uansett så har jeg nesten ikke fått kjørt bilen på grunn av at den ikke har gått som den skulle før nå. så gleder meg sykt til og ta den ut til våren når den er helt 100% og ny lakert :D

Skrevet

rust i hjulbuene i hvertfall ;-)

men jeg lakket fordi jeg fikk de skadene og betalte vel 5000 ekstra for litt lakk på felger, og noen nye lister rundtom ;-) noe du btw, må huske å koste på deg carl

Skrevet
rust i hjulbuene i hvertfall ;-)

men jeg lakket fordi jeg fikk de skadene og betalte vel 5000 ekstra for litt lakk på felger, og noen nye lister rundtom ;-) noe du btw, må huske å koste på deg carl

RUST i hjulbuene??? jeg har da bare en rust flekk under døra mi da, og den har jeg helt ny i garasjen pluss under bagarsjen som også jeg har ny av ligenes. grunnen til at jeg skal lakke den opp er en bulk bak som skal rettes, steinsprut på panser. pluss at det er litt små riper her og der. men du burde nok se bilen min før du sier jeg har rust i hjulbuer som bilen aldri har hatt

:wink: den hadde også litt på kanala siden lakken hadde flaset av. med dette har blitt sandblåst og lakert vis du ser litt lenger bak i tåden. hjulbuene mine er også pussa helt ned innvendig og tecktylbehandla. så jeg kan garantere deg at du ikke finner rust der vis du har lyst til og se :wink:

Skrevet

ikke noen grunn :-P er jo bare typisk e36 uanz... og spes når bilen din har rullet rundt med de felgene du hadde før... byttet jo begge mine framme selv så... piggdekk og mye senk, og sladding med ødelagte dempere, gravde sitt i hjulbuene :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...