///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 joa, men kunne vært værre, kunne vært din bil jeg hadde!
BMWentusiasten Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 joa, men kunne vært værre, kunne vært din bil jeg hadde! Jepp! too much to handle... 2.8 liter er noen hakk over, så tror du har nok med å holde de hvite hjulene dine på asfalten nei, nå må jeg slutte, vi lever i et flerkulturelt samfunn...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 vet ikke åsssen dere bergensere har det, men her er gummien sort, du vet, sånn som bunnen av kanalene dine og fangeren og slikt vettu... 2.8 liter ja... høy som et fly, så den svever vel den bilen din da
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Hvorfor så sur tone? hvilket grunnlag har bmwentusiasten For å si slikt da? Eid bilen før?
BMWentusiasten Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 vet ikke åsssen dere bergensere har det, men her er gummien sort, du vet, sånn som bunnen av kanalene dine og fangeren og slikt vettu... 2.8 liter ja... høy som et fly, så den svever vel den bilen din da den gjør det... men her i Bergen og resten av landet, så er vel felgene stort sett IKKE hvite... men til en trøst kan jeg si at jeg vet om en del riskokere som kjører rundt med det samme... og så er kanalene mine lakkert nå da... men tror ikke du ser så høyt pga senken din...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Hvorfor så sur tone? hvilket grunnlag har bmwentusiasten For å si slikt da? Eid bilen før? Oh mighty leder av øvre hallingdal gatebilklubb. tonen på de siste innleggene er på et meget høyt og løsmunnet nivå hvor spøken er definitiv... La ditt brede bygg feie lastebiler over ende og frels oss for biler i motgående kjøreretning. amen....
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Lurte bare jeg vel.. Har bare ikke skjønt hva all dritslenginga er for?
Halvor89 Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Kan ikke trådstarter snart endre tråd til Carlhaakons BMW 328 off-topic prosjekt tråd ? Eller hva Carl :]
George Constanza Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 kan du dra den til 6500rpm nå, leser du har fått orden på føleren til kjølingen?
carlhaakon Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 kan du dra den til 6500rpm nå, leser du har fått orden på føleren til kjølingen? bilen går som den skal, nei den sperrer enda men hva som er feil så venter på den delen så skal den gå som den skal bilen går nå pent og den delen jeg mangler er en ventil som egentlig skal sitte i eksosmanifolden men siden det er grenrør mangler jeg den og jeg venter på at gamle eier skal finne igjen dem gamle
carlhaakon Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 siden det bare har vert andre innlegg så får jeg vel legge ut noen sikkelig bilder her, har fått tatt noen med litt bedre camra så da får vi se hva folk synes. og mysild her er det ikke lett og se rusta i hjulbuene gitt
LianLi Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Ser veldig bra ut med de orginale frontlyktene som er der nå samt blinklys, mange AE lykter som ser ut som de er kjøpt på Ringo, ser lite pent ut.. Vuredert M3 speil? Mulig det står i tråden, men hvilken bakpotte er det du har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå