Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
joa, men kunne vært værre, kunne vært din bil jeg hadde! :-P

Jepp! too much to handle... 2.8 liter er noen hakk over, så tror du har nok med å holde de hvite hjulene dine på asfalten :D

nei, nå må jeg slutte, vi lever i et flerkulturelt samfunn... :wink:

Skrevet

vet ikke åsssen dere bergensere har det, men her er gummien sort, du vet, sånn som bunnen av kanalene dine og fangeren og slikt vettu... :roll:

2.8 liter ja... høy som et fly, så den svever vel den bilen din da :lol:

Skrevet
vet ikke åsssen dere bergensere har det, men her er gummien sort, du vet, sånn som bunnen av kanalene dine og fangeren og slikt vettu... :roll:

2.8 liter ja... høy som et fly, så den svever vel den bilen din da :lol:

den gjør det... men her i Bergen og resten av landet, så er vel felgene stort sett IKKE hvite... men til en trøst kan jeg si at jeg vet om en del riskokere som kjører rundt med det samme...

og så er kanalene mine lakkert nå da... men tror ikke du ser så høyt pga senken din... 8)

Skrevet
Hvorfor så sur tone? hvilket grunnlag har bmwentusiasten For å si slikt da? Eid bilen før? :?

Oh mighty leder av øvre hallingdal gatebilklubb. tonen på de siste innleggene er på et meget høyt og løsmunnet nivå hvor spøken er definitiv...

La ditt brede bygg feie lastebiler over ende og frels oss for biler i motgående kjøreretning.

amen....

Skrevet
kan du dra den til 6500rpm nå, leser du har fått orden på føleren til kjølingen?

bilen går som den skal, nei den sperrer enda men hva som er feil så venter på den delen så skal den gå som den skal :) bilen går nå pent og den delen jeg mangler er en ventil som egentlig skal sitte i eksosmanifolden men siden det er grenrør mangler jeg den og jeg venter på at gamle eier skal finne igjen dem gamle :wink:

Skrevet

siden det bare har vert andre innlegg så får jeg vel legge ut noen sikkelig bilder her, har fått tatt noen med litt bedre camra så da får vi se hva folk synes. og mysild her er det ikke lett og se rusta i hjulbuene gitt :lol:

nul8ck5xg0t5j0mzs5vf.jpg

l2x8ryjafcmqaobhaa6y.jpg

lo6f104xehltxty6ucsl.jpg

5tb5pfh5yzosqrab5hxt.jpg

9bmixkt3ka7g30csd4er.jpg

lledbqcrcsg6r5ylz3an.jpg

Skrevet

Ser veldig bra ut med de orginale frontlyktene som er der nå samt blinklys, mange AE lykter som ser ut som de er kjøpt på Ringo, ser lite pent ut..

Vuredert M3 speil?

Mulig det står i tråden, men hvilken bakpotte er det du har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...