caaatooo Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Gamlingen har noen 19" liggende fra en Mercedes S-klasse han hadde for noen år tilbake. Felgene skal jeg selv ha til bruksbilen min, men dekkene kan jeg dessverre ikke bruke, da disse er for store til E-klasse. Jeg selger dersom 4 stk. 245/40-ZR19" Brigdestone Potenza S-03, 98Y. Dekkene er noen år gamle, men er lagret "riktig"; tørt og forholdsvis kaldt i en kjeller. Har hatt en fagmann til å se på dem, og han mente de var fullt brukbare. Dekkene ble forholdsvis lite brukt, og har således mye mønster igjen. Dette var dyre dekk da de ble kjørt (6300,- pr. dekk i "villedende" pris, betalte vel rundt 3700,- pr. dekk), og var regnet for å være blant de beste på markedet. Dekkene vil f.eks. være yppelig til bruk på BMW 5-serie (primært E60) og 7-serie, da denne dimensjonen er anbefalt for disse bilene. Jeg forventer overhodet ingen drømmepriser, så kom med bud! Starter budrunden på kr. 1200,- FOR ALLE FIRE! Må dekkene sendes besørger kjøperen frakt. God budrunde
caaatooo Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Hvis det skulle være spørsmål treffes jeg for øvrig på tlf. 91324362
caaatooo Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Bump! Ingen som trenger gode dekk til en rimelig penge?
caaatooo Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Bump! Ingen som trenger gode sommerdekk til en BILLIG penge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå