Gå til innhold

K&N induction kit for 320, 323, 325, 328 o.s.v. Billig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har solgt min 328ci, så jeg ønsker å selge induction kittet jeg kjøpte til den.

Det er et K&N powerfilter og et metall rør, pluss at du får med sånn deksel rundt filteret hvor du kobler til lufttilførsel som før gikk inn i luftfilterboksen. Altså, alt er med. Slangeklemmer og alt. Alt du trenger for å sette på powerfilter på din bil. Mange som ikke har det dekselet rundt filteret, og det gjør da at bilen drar inn varm luft fra motoren. Med dette så får du inn god og frisk luft, akkurat som når du har original luftfilterboks.

Kittet passer mange forskjellige. Står at det passer alle E46 med seks sylindret motor, men passer sikkert E36 og sånt også. Hvis du måler diameteret på luftmengdemåleren din, så kan jeg si helt sikkert om det passer eller ikke.

Dette kittet selges utrolig billig! Kosta 2500kr. Første med 1000kr får det!

Skrevet
Er dette 57i? Er det brukt?

Har ikke peiling på hva det heter. Vet bare at det passer til de modellene jeg har skrevet. Nei, selges som nytt, men er brukt i litt over 1 uke. Så ser jo ut som nytt.

Skrevet

har et knfilter fra e36 jeg ville sette over på e46 motoren jeg har satt i bilen.. men det passet ikke..

kjedelig.. så er mulig jeg må kjøpe ditt.. aksepterer du bud om du ikke får solgt det kjapt?

Skrevet
har et knfilter fra e36 jeg ville sette over på e46 motoren jeg har satt i bilen.. men det passet ikke..

kjedelig.. så er mulig jeg må kjøpe ditt.. aksepterer du bud om du ikke får solgt det kjapt?

Sjekk PM

Skrevet

Har målt diameteren på filteret nå. Den er på 8-8,5cm. Kan stretche litt (gummi). Så har du 8,5cm eller mindre i diameter på luftmengdemåleren, passer det :)

Er åpen for bud folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...