buchern456 Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 hei jeg driver og monterer m3 gt leppe på m tech front fanger. e36 og jeg lurer på om noen har gjort det. og har noen bilder av åssen den monteres..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Har du rammen, som er del 26 og 27 på dette bildet http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 nei det har jeg ikke. det er en leppe som er støpt i m fangeren og leppa som skal skrus på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Er det kun de splitterne du driver å monterer? altså del 3 på linken over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Er ikke rieger sin GT-kopi da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 ja er fra rieger ikke gt splittere men m3 gt leppe heter den vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Bare å ta av frontfangeren og skru fast begge endene. Bruk en drill til å lage hull som du skrur i. På midten legger du på den "metall-rammen" under GT-leppa for å stive den av litt mer og slik at den henger skikkelig. Ikke noen vanskelig operasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 fikk det til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 hvorfor ta av frontfangeren ?`jekk opp bilen legg deg under med drillen og skru den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå