Gjermund88 Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 har skrudd litt på bilen, og satt en ledning i bunnen av bilen, under motoren, og en rett under spylevæske-tanke.. begge kontaktene er like og har ingen betydning for der de satt.. det jeg lurer på er om det er disse som brukes til tåkelys? og om jeg må ha ettermonterings-settet eller bare lampene? det gjelder orginale avlange tåkelys, ikke de runde m3/m-tech. står et lite 1-tall og et lite 2-tall på kontakten.
Gjermund88 Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 da har jeg blitt hakket klokere, skrudde sammen alt igjen, dette var bare prøve-avmontering/påmontering. men den kontakten som satt under spylevæske-beholdern, som er lik den som satt under motoren, når den var koblet ut, lyste "tomt-for-spylevæske-ikonet", så er tyedligvis bare den kontakten i "gulvet" under motoren som er uten funksjon. og med kun 1 kontakt ledig må jeg nok ha ettermonterings-settet. om noen vet jeg må ha det så er det bare å rope ut, så jeg er bombesikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå