Gå til innhold

E30: 325i 1986 restaurering


Hesleskaug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Motoren forblir orginal, da jeg ikke ville ødelegge ledningsnettet. Er på utkikk etter et nytt karroseri jeg kan sette 3literen i.

Huh? Ødelegge elnettet? Du rører ikke bilens elnett. Da du løfter ut orginalmotor følger motorens elnett med.

Du stikker bare på skroten å kapper av en E30 20 polet motorkontakt fra hvilkens som helst E30 motor, og kapper bort E36ns 25 pol motorkontakt på elnettet til S50 motoren. Deretter er det bare å lodde de løse ledningene på E30 kontakten du har skaffet, og skru begge kontaktene sammen og starte, hur lett som helst.

Bilens orginale elnett blir OVERHODE ikke rørt. Du ødelegger INGENTING. M20 motoren din kan fint settes tilbake uten problem. Så hvis dette er begrunnelsen til hvorfor du dropper S50 så burde du seriøst revurdere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren forblir orginal, da jeg ikke ville ødelegge ledningsnettet. Er på utkikk etter et nytt karroseri jeg kan sette 3literen i.

Huh? Ødelegge elnettet? Du rører ikke bilens elnett. Da du løfter ut orginalmotor følger motorens elnett med.

Du stikker bare på skroten å kapper av en E30 20 polet motorkontakt fra hvilkens som helst E30 motor, og kapper bort E36ns 25 pol motorkontakt på elnettet til S50 motoren. Deretter er det bare å lodde de løse ledningene på E30 kontakten du har skaffet, og skru begge kontaktene sammen og starte, hur lett som helst.

Bilens orginale elnett blir OVERHODE ikke rørt. Du ødelegger INGENTING. M20 motoren din kan fint settes tilbake uten problem. Så hvis dette er begrunnelsen til hvorfor du dropper S50 så burde du seriøst revurdere! :)

+1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig... og jeg gjentar igjen; Man ødelegger ikke elnettet! Som sagt: bare skaffe E30 motorkontakt fra en E30 motor og kappe vekk E36 kontakten på S50 motorens elnett og lodde sammen. Enkelt å greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...