Gå til innhold

E30: 325i 1986 restaurering


Hesleskaug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fargen heter Fjordgrau. Er en E39 femmer farge hvis jeg ikke tar helt feil. Fant den på fargekartet og den skulle jeg ha :)

3pqtvg5m2zqszbkb6h1l.jpg

5e0gje1ou2q5m8xyuvfr.jpg

05g8lq6tleem18kmsv26.jpg

Nei, dyna er ikke til salgs....

6j67o4ovr926y8bt7tmt.jpg

Opphold i hele dag, helt til vi fikk stroppet den til hengeren. Er det ikke typisk

9tllk0ooy0xmonpp9x1n.jpg

På gamle plassen sin :)

v6tj86rj0lw1qd9bnpsy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte oppdatere litt her igjen. Har gått snart 1 1/2 år siden jeg kjøpte bilene men det begynner å komme seg.

Plan:

Lage meg en "søndagsbil" som går greit på veien og kan taes med til bane for litt gøy nå og da. Skal holde tyskerstuket på den ved å ha komplett m-tech1 pakke og shadowline stil. Er ute etter en så clean look som mulig.

Hei Marius... :-)

Må si det er morsomt å se min gamle bimmer bli tatt så godt hånd om :-D

Tillater meg å slenge inn noen bilder av bilen fra rundtom 2003 da den var nylakkert i orginalfargen som er Alpine Weiz 1, og nettopp hadde fått seg nytt 60/40mm med justerbare gule koni, eff.anl, k&n filter, chip og kvasskam, samt nye hjul av typen Brock B1 8.5x17.

Beklager kvaliteten på bildene, men di er tatt med mobiltelefon akkurat på den tiden telefonene fikk kamera... :-P

34djmttje6i2zjz2utr6.jpg

z5a5vuhe2g8tfktq27mf.jpg

z5s96bykpd8zpwzzwecd.jpg

Her står den ilage et par e30 325i cab'er :-D

yv9c8hjk7umw9gisx1an.jpg

rbq8o3nhxedpap3aeeeo.jpg

Bilen ble hentet fra Oslo til Melbu i 1992, og har deretter vært innom 4-5 forskjellige eiere frem til jeg solgte den til Sortland i 2004, og deretter ble den solgt til Ballangen/Narvik-området kort tid etterpå, og etter dette vet jeg ikke hvor den ble av, men her kommer muligens du inn i bildet ? :-)

Bilen har gjennom alle år vært en hard "råner", og karosseriet har nok passért 500.000km uten tvil.

Jeg fikk montert inn motor med overhalt topp da jeg kjøpte den, da motoren som sto i hadde registerras.

Girkassen som stod i da jeg hadde den var fra en 320.

Toppakningen var forøvrig ødelagt da jeg solgte den, så det er muligens samme motor som fortsatt står i..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Var plaget med at den "jaga" mye på tomgang.. Ellers var den meget sprek :-) Savner den til tider. :P

Stod det ikke gule koni, samt hull&slitza bremseskiver på den når du fikk den ??

Samt eksosanlegg doble 3" rakrør helt til simons-bakpotta ?

Eller har di blitt fjernet i mellomtiden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene satt på bilen da jeg kjøpte den. Men så er jo så og si ALT kjøpt inn på nytt så den har blitt bortskjemt flere ganger :D

Dessuten tviler jeg på at forrige eier hadde lyst til å selge med det på til prisen jeg betalte for hele bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...