ØyvindS Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Her endag så ville ikke sentrallåsen min fungere når jeg skulle låse opp bimmern (e36). Det er defa. Har skiftet batteri i kontrollen men fortsatt dødt.. Lurer på hva som kan være feil.. noen som har formeninger hva som er galt, eller vært borti samme problem??!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weronica Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 må mest sansynlig har ny trykk knapp på alarmen. hadde samme problemet på min der eg skifta batteri og men blei ikkje beire... va inne der dei selger defa alarm. han målte sendings frekvensen å den va nesten død... så kjøp deg ein ny sender:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindS Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Var ute å feilsøkte litt ista. Mange sier at jordingene bruker å være dårlige så pussa godt over jordingspunktene og kontrollerte at alle sikringer og kontakter satt godt.. og når jeg aktiverte defa alarmen etterpå så fungerte det:) Digg at det ikke var verre feilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå