MGR Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 ønsker og kjøpe div til e30 4 dørs og følgende er: -shadowline dørlister,eventuelt også rundt ruter. -m-tech dørpaneler. -Hartge bakfanger til facelift -m-tech ratt -instrument panel som funker til 6'er med turteller med alle pærer og til check -og div anna jeg ikke kommer på. så skrik ut:D har også masse rart til e30 2 dørs som kan gå i bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 hva byr du da for ait komplet shadowline kit til 4 dørs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 pm me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 også kunne jeg tenkt å kjøpt låsesystem greian til bakdører sia de ikke funker helt.. spes høyre bak dør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei. eg har strøkent og komplett instrumentpanel liggende.. Til 6er.. Har også div andre deler. Så send pm:-) Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Har du feste til bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Har du feste til bakfanger? til pre-facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Har du feste til bakfanger? til pre-facelift? Klarte å surre litt.. så ikke at det stod ØK... Men trenger til Facelift hvis du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Har du feste til bakfanger? til pre-facelift? Klarte å surre litt.. så ikke at det stod ØK... Men trenger til Facelift hvis du har.. haha.. tenkte meg nesten du gjor det;) nei.. har bare noen jeg har lagd sjøl gitt,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 kunne også trengt MHM baklykter.. også 325 bakstilling og fjærbein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå