Gå til innhold

Selger bmw 520i 1985 modell

tromst
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en bmw 520i til høystbydene over 14 000 kr, bilen har stått i vinter grunnet at jeg ikke har bruk for den. Vinterdekkene er kjørt med kun 1 sesong og det er pigfrie så dem holder ei stund til. sommerdekkene er helt greie og holder fint 1-2 sesonger til, disse er på 15 alu felger. Hadde den på EU godkjenning i 2007 og har utbedret alle feilene bortsett fra 1 og Det er at bremsene bak bremser ujevnt, så dette er noe som må fikses først. Bilen står nå avskiltet, da jeg tok av å leverte skiltene før nyttår.

Er en sprekk i det ene høyre kjørelyset forran, noe som kom etter eu godkjenninga, er også en bulk foran på samme siden (vist på bildet) Kassetspilleren som sto i er tatt ut på grunn av at den var ødelagt. Ellers er det svært lite rust, litt overflaterust på førerdøren og litt på høyre framskjerm. Det er ny clutch og satt inn brukt girkasse hos verksted. Det er satt på sætetrekk forran og bak, rød og svart ellers er interiøret kvitt. Det var det meste som jeg kom på akkurat nå, er ingen andre feil. motoren er en standard bmw rekke 6`er så den har rundt 130 hk. har kosta på den over 10 000 det siste året i dekk, girkasse, clutch og for å utbedre feilene som kom på eu gokjenningen.

Det eneste som må gjøres er som sagt å ordne så det bremses jevnt på bakhjulene. Hvis det er noe du lurer på så er det bare å ta kontakt. Kan også sende flere bilder på mail hvis det er interesse.

Mvh

Torbjørn

Bilder:

2eqf20v21eku5ml73f5g.jpg

3az6j0g3j3tzrtdl3l7n.jpg

d5hshj94ohh7ahqafaz4.jpg

rebcc1b616eaelxko69a.jpg

jm5cabfgk1gcz9xzjdgg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer