Gå til innhold

Ønsker bilder av E36, motordeksler under motor!

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Driver å spekulerer i hvilke deksler jeg skal bestille til 325`n min, da jeg ikke har noe deksel under motoren idag.. (ikke spør hvorfor jeg vil ha dèt ;) det er en sak imellom meg og biltilsynet :D)

Kan noen som har grav/bukk ta bilder av disse dekslene, så jeg får se hvor de er montert, og hvor mye de dekker av undersiden?

Legg de ut her, eller send de på mail

ola(A)br-motor.no bytt (A) med @

Mvh

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
ikek alle som har dekslene ser du ;-) men jeg har kjøpt nummer 1 her til min, og det stopper ca 5 cm fra servobelgen... hvis det hjalp?

Joda, det hjalp forsåvidt litt.. Det binder front fanger sammen med plastinnerskjermene å det?

Tenkte først og fremst på det dekselet, + det ifra travers og bakover.. Men jeg blir veldig usikker på hva som egentlig trengs for å montere de osv osv.. For alt jeg vet, må man ha alle sammen for å få det til å henge sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, glemte jeg å legge ved link i sta!?!? sorry!

men gs er litt mongo for tia...

nja, du må nok ha en del av tingene for at det skal henge sammen, men hvorfor må du ha alt dette om jeg kan spørre?

meni, da må du også ha de små trekantene som skal mellom fanger og innerskjerem (antigrøftelystyveri), da har du dekket alt fra motor og frem i hvertfall... under motoren kan det vel ikke være krav til noe som helst? første timen på verksted, så er den borte! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, glemte jeg å legge ved link i sta!?!? sorry!

men gs er litt mongo for tia...

nja, du må nok ha en del av tingene for at det skal henge sammen, men hvorfor må du ha alt dette om jeg kan spørre?

meni, da må du også ha de små trekantene som skal mellom fanger og innerskjerem (antigrøftelystyveri), da har du dekket alt fra motor og frem i hvertfall... under motoren kan det vel ikke være krav til noe som helst? første timen på verksted, så er den borte! :-P

Fordi jeg er på god vei til å få skjult alt av turbo system i motor rommet ;)

Eneste plassen en ser det godt på nå, er underifra..

Er morro når en får 5-600hk motorbygg til å se ut som en orginal 192hk :)

Men jeg gidder ikke engang begynne å kjøpe inn deler, om jeg ikke først får se hvordan det blir seende ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag dine egne? Det lagde jeg til min en gang, tok og lagde meg en mal av papp som går fra under front fangeren og følger alt hele veien bak til første stab stag.. Også kan du jo lage den akkurat som du vil.. Så skjærte jeg de ut i en hel 0,4 eller noe stål plate.. Kan ta et bilde av den en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag dine egne? Det lagde jeg til min en gang, tok og lagde meg en mal av papp som går fra under front fangeren og følger alt hele veien bak til første stab stag.. Også kan du jo lage den akkurat som du vil.. Så skjærte jeg de ut i en hel 0,4 eller noe stål plate.. Kan ta et bilde av den en dag.

Har tenkt på det såklart, men hele poenget med denne platen er å få bilen til å se så orginal ut som mulig..

Kjøre heller uten deksler, enn å henge oppunder en stål plate..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...