Ola. Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Hei Driver å spekulerer i hvilke deksler jeg skal bestille til 325`n min, da jeg ikke har noe deksel under motoren idag.. (ikke spør hvorfor jeg vil ha dèt det er en sak imellom meg og biltilsynet ) Kan noen som har grav/bukk ta bilder av disse dekslene, så jeg får se hvor de er montert, og hvor mye de dekker av undersiden? Legg de ut her, eller send de på mail ola(A)br-motor.no bytt (A) med @ Mvh Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 ingen som gidder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 ikek alle som har dekslene ser du men jeg har kjøpt nummer 1 her til min, og det stopper ca 5 cm fra servobelgen... hvis det hjalp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 ikek alle som har dekslene ser du men jeg har kjøpt nummer 1 her til min, og det stopper ca 5 cm fra servobelgen... hvis det hjalp? Joda, det hjalp forsåvidt litt.. Det binder front fanger sammen med plastinnerskjermene å det? Tenkte først og fremst på det dekselet, + det ifra travers og bakover.. Men jeg blir veldig usikker på hva som egentlig trengs for å montere de osv osv.. For alt jeg vet, må man ha alle sammen for å få det til å henge sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 OI, glemte jeg å legge ved link i sta!?!? sorry! men gs er litt mongo for tia... nja, du må nok ha en del av tingene for at det skal henge sammen, men hvorfor må du ha alt dette om jeg kan spørre? meni, da må du også ha de små trekantene som skal mellom fanger og innerskjerem (antigrøftelystyveri), da har du dekket alt fra motor og frem i hvertfall... under motoren kan det vel ikke være krav til noe som helst? første timen på verksted, så er den borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 OI, glemte jeg å legge ved link i sta!?!? sorry!men gs er litt mongo for tia... nja, du må nok ha en del av tingene for at det skal henge sammen, men hvorfor må du ha alt dette om jeg kan spørre? meni, da må du også ha de små trekantene som skal mellom fanger og innerskjerem (antigrøftelystyveri), da har du dekket alt fra motor og frem i hvertfall... under motoren kan det vel ikke være krav til noe som helst? første timen på verksted, så er den borte! Fordi jeg er på god vei til å få skjult alt av turbo system i motor rommet Eneste plassen en ser det godt på nå, er underifra.. Er morro når en får 5-600hk motorbygg til å se ut som en orginal 192hk Men jeg gidder ikke engang begynne å kjøpe inn deler, om jeg ikke først får se hvordan det blir seende ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 aha... i see! er jo mer moro det da men nå har jeg googla også, men finner ikke no... har også søkt i tommys gt tråd, men ingen deksler der heller... men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Vill tro de til tds`n dekker mest, siden de skal demmpe mer støy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Lag dine egne? Det lagde jeg til min en gang, tok og lagde meg en mal av papp som går fra under front fangeren og følger alt hele veien bak til første stab stag.. Også kan du jo lage den akkurat som du vil.. Så skjærte jeg de ut i en hel 0,4 eller noe stål plate.. Kan ta et bilde av den en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Lag dine egne? Det lagde jeg til min en gang, tok og lagde meg en mal av papp som går fra under front fangeren og følger alt hele veien bak til første stab stag.. Også kan du jo lage den akkurat som du vil.. Så skjærte jeg de ut i en hel 0,4 eller noe stål plate.. Kan ta et bilde av den en dag. Har tenkt på det såklart, men hele poenget med denne platen er å få bilen til å se så orginal ut som mulig.. Kjøre heller uten deksler, enn å henge oppunder en stål plate.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Han er vel ute etter en sånn bunnplate (øverst på siden): https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksa ... anker_3247 Har desverre ikke bilde på bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 den plasten jeg snakker om det der den er ikke under motoren, den er fra m-tech fronten og bak til tannstanga ca men lykke til nestegang drunken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå