850i Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Inspirert og oppfordret av Jesse, så får jeg vel prøve å legge ut noen bilder av min 850i Bare beklage for dårlige bilder, må få tatt noen bedre iløpet av sommeren. Noe er også mobilbilder Først noen tatt i halvmørket ifjor høst: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Så ett motorbilde fra ifjor høst, og noen tatt i forrige uke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Tøff! Fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Nydelig, liker at du har holdt den orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Takk for det Er godt fornøyd med fargen, selv om det nok er en av de vanligste fargene på e31. Går tilogmed en med samme farge i distriktet her.. Orginal blir den ikke så veldig mye lengre: Breyton front og csi diffuser ligger klar for lakkering, og csi speilene ligger også klar Blir vel litt større felger også etterhvert, men det har ingen hast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Fin bil. Tydeligvis mange av disse i nord Du har sladdet skrifta på skiltrammene faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Fin bil. Tydeligvis mange av disse i nord Du har sladdet skrifta på skiltrammene faktisk Joda, er vel endel oppi Troms også, ja.. Hehe, ja sladdes her. Et uttrykk som heter at "Her gir vi ikke ved dørene" Folk skal få gratis-reklame hos meg når jeg føler at de har gjort seg fortjent til det Har bmwccn skiltplater forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Chipper ble byttet og v-max fjernet ikveld Er ikke testet på noen måte, slik så det ut her kl 22.00 ikveld: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Ikke mye som ligner på sommer hos dere ennå ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Ikke for øyeblikket nei.. For ei uke siden så det slik ut: Men det kunne jo selvfølgelig ikke vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Se der ja! Absolutt nydelig bil. Kan du ta noen interiør bilder også? Hva heter fargen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Skal se hva jeg får tatt av interiøret. Er calypsorød med SilberGrau interiør. Skal til med rattbytte iløpet av uka, så må vel bli litt før/etter bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Interiør: Liten oppdatering på eksteriøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Ja se der ja, speilene kledde bilen bra! Når kommer fronten på da? Skal du lakke diffuseren? V-max, er det fartsperren? Hvordan fjerne den? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Nydelig bil. Har alltid hatt en liten drøm om å skaffe meg 850 en gang i tida. Likte godt fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå