Riefarn Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Kjøpte i høst en 84mod 320i 2 dørs av Muska her på forumet. Denne har jeg hatt siden september, og kjørt ca 5000km, nåværende km.stand er noe oppunder 300.000 (speedo viser 155.000) Jeg gav 10000 for bilen, kjøpte brukte alufelger med greie sommerdekk, og ok vinterdekk på stålfelg (disse dekkene er vel modne for utskifting). Bortsette fra dette har jeg kostet på bilen: -Ny gasspedal -Girmansjett -Fordelerlokk og rotor -Nye radiatorslanger -Pent brukt vannpumpe og viskosekobling -Viftereim -Nye bremsebånd bak -Ny olje på diff -Nye plugger -Nye dempere bak ble montert før jeg kjøpte den Bilen skulle vært EU-godkjent i April, dette er ikke gjort. Det jeg vet av bilens feil/mangler er: -Tenning bør justeres -Rust nederst dører, kanaler samt litt hjulbue bak og bagasjelokk -Vindusviskere går feil vei, dvs de starter og stopper oppe. -Mangler takluketrekk, deksel under ratt -Tidligere eier har skåret opp teppet under matten på førersiden -Den tappen på brekket inne i bilen henger seg av og til opp -Ikke noe veldig pen i lakken, klarlakk flasset av noen steder, og noen bulker her og der. Førerdøra bør byttes, da denne ikke er pen. - Kommer en "ssshhhh" lyd fra bakstilling, vet ikke hva dette er -Dårlig batteri -Tankmåler funker av og til, samme med tempmåler. Skal ikke være noe mer, men kommer jeg på noe blir det oppdatert. Ellers er bilen grei, årsavgiften er betalt, og skulle helst beholdt bilen selv, fikset feilene og fått den godkjent, men har ikke tid til dette, og selger den billig grunnet dens feil. Selges hbo. 5000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Bilen står på Gran, 7mil nord for Oslo. Ta kontakt her, på PM, eller ring 91604681. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 intresert i bytte mot e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Nei er desverre ikke det.. Skal ikke ha noen annen bil utenom E36`en og eventuelt kassebil som arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 byr 2500 jg. bare for og begynne ett sted. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 gamle bilen min.. go bil dette. lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Selges ikke under 5000.- Dette er en bil som har kostet meg totalt 16-17000 siden september 2007. Bare årsavgiften dekker jo over halve prisen jeg forlanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrix Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Hadde du bodd nærmere kristiansand hadde jeg blad opp 5 laken jeg. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Hvis ingen kjøper denne innen 27.mai blir skilter levert inn, bilen strippa og sendt til hoggeren. Da kan det også hende jeg får igjen mer penger enn om jeg selger den til denne prisen, men lar den stå litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Starter den å går den onkelig å sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ja det gjør den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Skjønner ikke at du ikke får solgt denne til gibort pris? Folk driver og maser om 2-dør e30 hele tiden. Hatt plass hadde jeg hentet den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Veit.. lagt merke til det.. men sånn er det vel bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Har ikke lyst til å bytte den mot kompressoren min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg