lund3n Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Ja, noen som har tessta denne? ser jo veldig lovendes ut da, men er de noen som har erfaringer så må dem si fra http://www.elutstyr.no/product_info.php ... cts_id=452 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Den er sikkert bra, men må nok ha en syk forsterker for å drive den skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Den er sinnsykt rå... Hehe!!! Hadde ikke tvilt i 5sek en gang hvis jeg var deg... Skal ha meg 2 slike selv når jeg får spart no peng.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 ska ha meg noen slike jeg åsså i fremtiden, men må jo ha forsterker på 4-5000 watt er jo svindyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 hehe, ja er grisedyrt.. Og den forsterkeren som er annbefalt til den er hvertfall dyr:p haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå