badsha Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 hvor sitter bensinfilteret på en 316i 98 mod e36??? har ikke skiftet det på evigheter, så tenkte skulle skifte det ut å få løst bånndragsproblemet, noen som har peil hvor d ligger? event bilde?
BMW_Stig Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Er litt usikker på 316, men på min 320 ligger det under bilen ca under førersetet.
Riefarn Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Dette fikk jeg også oppgitt før jeg skulle til å skifte mitt... Etter litt tid fant jeg filteret, men på min satt det under innsugsmanifoilen... og var ett rent h...... å skifte...
Champ Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 skulle skiftet dette på min 318i E36 touring også i lang tid nå, men har faktisk ikke sett noe til dette filteret:-)
m3rnie Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Ikke så enkelt å si nøyaktig hvor det ligger, men under passasjersetet sånn ca. Er et deksel foran det. Husk å fjerne trykket i slangen før du begynner. Ta ut sikring til bensinpumpa- Start bilen og la den gå til den stopper selv Opne toppa til bensintanken... og bruk klemmer på slangen når du tar det av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå