Joe Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Er det noen rundt i Bergen som kan aktivisere Bordcomputeret til min E46 ?
Rayb Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Jeg har Carsoft 6.5 og diagnosekabel til min E46 2002 modell, skal sjekke om det går...!?
Gunnar Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Det går ikke med Carsoft. Tror man må ha en av BMW sine for å få det til. Fattern betalte rundt en 1000-lapp for det og kjørelysprogrammering hos Bilkilden i Stavanger (ikke BMW-forhandler, men de har utstyret som behøves). Det gikk ikke med den store enheten til Bosch heller.
Sir Hofstad Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Det går ikke med Carsoft. Tror man må ha en av BMW sine for å få det til. Fattern betalte rundt en 1000-lapp for det og kjørelysprogrammering hos Bilkilden i Stavanger (ikke BMW-forhandler, men de har utstyret som behøves). Det gikk ikke med den store enheten til Bosch heller. Tenker KTS 750? Har enkelte muligheter, men spørs hvor fordypet tekniker er i stasjonen... Og oppdateringer osv, osv. Den krever at man har peiling i alle fall.
Ørjan_S Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Det kommer snart en uavhengig en i bergen som får utstyr til å gjøre dette, bare han får ut fingern og komme innom med laptoppen sin 1000kr for å aktivisere kjørelys og BC?!? Blir bra timesbetaling det...
Joe Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Det kommer snart en uavhengig en i bergen som får utstyr til å gjøre dette, bare han får ut fingern og komme innom med laptoppen sin 1000kr for å aktivisere kjørelys og BC?!? Blir bra timesbetaling det... Gi meg nummeret til denne fyren så skal eg gi han en liten vekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå