aottesen Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Noen som vet hva jeg kan gjøre? Oftere og oftere starter motoren bare på 5 syl (?) Den durer og rister noe sinnsykt, frem til jeg gir litt gass. Når jeg holder den på ca. 2500 rpm i 5-6 sekunder så kommer det seg med en gang, og motoren går som normalt.
Morty999 Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 tipper plugger.. men det kan også være att ei dyser henger.. i åpen stilling.. når du stopper motoren så er dyse litt åpen så den fyller opp sylindern. så den må få ut alt før den går på alle 6 som den skal..
aottesen Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Satser på nye plugger. Når vi først er innpå starting av motor - noen som har peiling på hvorfor den ikke starter når det er kaldt ute? Må frem med dama sin hårføner og legge den i innsuget en halvtimes tid dersom bilen har stått mer enn tre dager i minus-grader..
mbkomfort Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Plugger ja, kan også være dårlig pluggledning(er) eller dårlig dyse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå