TorErling Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Har en E39 med orginal business Radio med kasettspiller .. begynner å bli litt lei av å høre på radio, så jeg lurte på om jeg bare kunne kjøpe meg en orginal CD-spiller, sånn som dette? Og bare plugge inn der som kasettspilleren sitter nå? :S Eller kan jeg kjøpe meg en org. CD-veksler? er ledinger lagt opp?
hauken Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 original cd spiller er enkelt å montere,gjorde de på en eg hadde en gang,bare plug and play...ville holdt meg unna buissnes utgaven,elendig lyd,kjøp professional
mhane Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Jeg installerte cd veksler på min 530d touring. Dette er ikke noe vanskelig. Bare ta ut hoved radiokonsollen og plugge i ene enden av ledningen der. Strekk den bak til venstre side hvor du monterer veksleren. Strømen strekker du tvers over bagasjerommet til der hvor batteriet sitter. Brukte ikke mange timene på dette. Bare få de på BMW verkstedet til å skrive ut monteringsanvisningen. Etter å ha montert opp og startet bilen var det bare å trykke på mode knappen og softvaren fant cd veksleren så var det bare å skru opp volumet
TorErling Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 original cd spiller er enkelt å montere,gjorde de på en eg hadde en gang,bare plug and play...ville holdt meg unna buissnes utgaven,elendig lyd,kjøp professional Altså, er det selve CD-spiller delen som er professional eller hele greiene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå