fugl Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Gammel forsterker som fortsatt er inntakt... bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 litt mer info om den hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Ja det var det da.... står svært lite på den...og den er som sagt gammel...ca 10år..så jeg fant ingenting på nettet desverre... men er iallefall 4-kanals,brokoblingsbar...innebygget delefilter,bassboost,viftekjøling,35x28 cm stor og er sikret med 2 stk 25 amp sikringer...så noe effekt er der vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Ja det var det da.... står svært lite på den...og den er som sagt gammel...ca 10år..så jeg fant ingenting på nettet desverre... men er iallefall 4-kanals,brokoblingsbar...innebygget delefilter,bassboost,viftekjøling,35x28 cm stor og er sikret med 2 stk 25 amp sikringer...så noe effekt er der vel... hvis den virker som den skal byr jeg 500 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 hørest bra ut...notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Kan kome å hente nå for en 500 lapp ej.. passa sikkert bra inni suzukie på litt sikt dinna der:) trenge litt lyd for å overdøyve all veistøye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 bere å kome ikveld d! når ej e heime... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå