TSL Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 ja liker den fra den lilla jeg også da den er anonyn. den blir hel rød ja. s14 og touring er gøy det ja. regga den på fredag, men må ordne litt småtteri invendig før bruk. men det blir vel noen små turer denne uka. og en lang tur til helga. skulle egentlig teste på fredag. men blei for mange arbeids pils under oppusinga så var plutslig ikke kjørbar før søndag kveld. ups. ikke bra med dugnader
TSL Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 ja da har jeg fått bytta olje på kassa. tatt bremsetest. har også ordna meg nye felger, må bare få dem ned fra ålesund brock b1 9x16 og 10x17. felga skal lakkes hvite og kjøres uten senterkopper. tror det blir rimelig greit på en rimelig lav rød e30 touring. så bare loffene kommer er det fram med valsa. låner av en kompis og gjør det selv siden bilen ikke har fått lakk enda.
TSL Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 ja da har jeg fått bytta olje på kassa. tatt bremsetest. har også ordna meg nye felger, må bare få dem ned fra ålesund brock b1 9x16 og 10x17. felga skal lakkes hvite og kjøres uten senterkopper. tror det blir rimelig greit på en rimelig lav rød e30 touring. så bare loffene kommer er det fram med valsa. låner av en kompis og gjør det selv siden bilen ikke har fått lakk enda.
AndersM Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 blir bra med noen 9x16! bra du får det hele veien også! får den litt lavere da er jo en familiebil hehe
TSL Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 blir det etterhvert ja, men 10" går på førs da det er nye dekk på helet det settet og de 2 jeg kan få fra en annen er uten dekk. og bilen skal på ferie om ca 2,5 uke. men skal handle inn så jeg har 4x9x16 men tror dem blir lakka hvite og kjørt uten senterkopp.
MGR Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 fin bil:) du har ikke lyst å selge de bbs felgan bilen sto på når du kjøpte den?
TSL Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 fin bil:)du har ikke lyst å selge de bbs felgan bilen sto på når du kjøpte den? dem er solgt desvere.
Gjest Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 hvorfor skal du ikke ha dette? pris på bilen uten motor? evt med, ferdig satt i....
TSL Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 hvorfor skal du ikke ha dette? pris på bilen uten motor? evt med, ferdig satt i.... vurderer og selge fordi det skal handles ny familiebil. muligens e46 touring, og vil da ha motoren min i et mindre karroseri. vil ha det delene har kostet meg. eller så beholder jeg og fulfører det. men hvis du er int i den så gi meg en pling da. er ikke helt sikker på salg
TSL Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 da er vi igang igjen. bilen skal ferdigstilles. skal montere gule konine og andre fjærer og kjøre den uten lakking på bmwccn sitt våler treff. dereter går den i garagen for vinteren og blir delvis demontert for lakking. blir en anna rødfarge på den. skal bli et greit bruks leketøy dette. nå har mor fått familiebilen hun vil ha så nå har hu tuppa meg i raua og gitt meg motet tilbake. så oppdateringer kommer etterhvert som det skjer noe.
AndersM Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 høres bra ut! misunner deg den motoren! skulle gjerna hatt noe mer i min... Men da sees vi på våler da! skal på treffet med touringen, får kjøpe noen sandsekker og hive bak jeg så den blir lav nok bak bra det er flere som stiller med E30 touring på treffet!
TSL Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 jeg stiller jeg. bare jeg får den til og funke skikkelig. men den er jo et farge kart. gleder meg til og se touringen din live.
TSL Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 da er jeg igang igjen.etter litt forandringer på hjemme fronten må den nå opp og gå som bruksbil. men har en girkasseføler som er def. takk gud for at det ikke var ecu`en som hadde kvelda. nå skal føler byttets og konidempera og det justerbare stabstaget monteres fortløpende etter bilen er kjørbar igjen. ny hardykobling skal bestiles da den som sitter der synger på siste værset, samt at jeg må korte inn staget på giroverføringa da stanga står noe snodig, men funker helt 100 lakking kommer nokk ikke før til våren tenker jeg. rekker nokk heller ikke våler. men håper og få med meg bmwccn telemarkstreffet på glatkjøringsbanen så jeg kan få brukt opp litt dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå