Maggot_FF Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 er det mye arbeid å fjerne delen som grillen sitter på? den "listen" rett over fangeren som grillen sitter i. ca hvor lang tid vil det ta? vurderer å gjøre det en ettermiddag, men skulle visst om det ville ta lengre tid enn jeg har:p
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 først må du av med fangeren... så er det to bolter med 8mm hode på i hver side som skrur ramma fast i skjermen, så er det 4 bolter i innerkant som skrur ramma fast til selve frontstykket, så er det to bolter på hver panserlås... og så må du løsne den ene lyktejustereren som sitter fast på ramma tar deg ikke mer en 30 min med alt
Maggot_FF Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 først må du av med fangeren...så er det to bolter med 8mm hode på i hver side som skrur ramma fast i skjermen, så er det 4 bolter i innerkant som skrur ramma fast til selve frontstykket, så er det to bolter på hver panserlås... og så må du løsne den ene lyktejustereren som sitter fast på ramma tar deg ikke mer en 30 min med alt takker og bukker. hjem å skru om ikke lenge!
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 lykke til... håper dette bildet hjelper litt de røde feltene er ca der du må løsne ting pluss de to i hver side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå