AlXz Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Hey! Har en grønn E36 jeg vurderer å selge deler av. Motoren kan man vel si er def. (Er 316 uansett). Dette er en 1993 modell sedan, som har rullet ca 300 000km. (Motor har gått ca 200 000, men her er det oljeproblemer) Fronten er ganske ny.., skjermer, frontfanger, grill, lykter, osv. Er lakkert stil å gå i helhet med bilen. Fargen er Lagunen-grun metallic (266 / 6) Bilen har stått en stund nå, men er masse brukbare deler. Fullt mulig å bygge den opp igjen også. • Hengerfese • ABS Bremser • Ratt med airbag • 16" Alu felger m/ brukbare dekk (sommer) Mer info / bilder kommer etterhvert. EDIT: Selges helst hel da jeg snart må inn i millitæret, og ikke har tid til å bygge den opp igjen før det. Flere bilder lenger ned!
AlXz Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 hvordan er interiøret i den da? Mener alt uten om setene er bra Er vanlig stoff-interiør.. (Men har noe ekstra seter utenom bilen også, om du er intrisert)
Ad|oS Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Fint om du kan sende nærbilder av frontlyktene, samt pris på dem til meg på PM
mrbatnes Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 el. takluke på bilen? trenger dekselet som bryteren er festet i
AlXz Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 el. takluke på bilen? trenger dekselet som bryteren er festet i Er manuell takluke (sveiv) Rustfritt koffertlokk? Er nok noe rust nederst langs kanten Hvor gammel er bilen? Dette er en 1993 modell. Fikk brev fra millitæret i dag.., så nå vil jeg helst selge bilen hel. Har dårlig tid til å fikse den selv Bilder kommer...
AlXz Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Et par gamle bilder jeg fant på pcen.., nye kommer senere. (Bilder flyttet til første post)
Spinx Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Har du nyrer som er hele og fine på den? Åssen er det med fangeren er den orginal?
AlXz Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Har du nyrer som er hele og fine på den? Åssen er det med fangeren er den orginal? Fronten er helt strøken. Så å si ny. Er orginal frontfanger ja.
AlXz Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Fint med bud Skulle gjerne bygget denne opp igjen selv og EU godkjent den, men har som tidligere nevnt ikke tid til dette.. Motor som sitter i startet å tikke endel, så er nok oljeproblemer. Har skrudd av bunnpanna for å sjekke sila, men der så alt bra ut. Er nok lettest å bare bytte motoren. Planen min var etterhvert å sette i en 320 motor (& understell).
AlXz Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Legger til det jeg fant av bilder. Får ta flere senere NB! Panser og fanger er med selv om det er demontert på bildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå