AlXz Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Pris? Tja.., si det. Er åpen for bud, men må ha så nærme 15 000 som mulig
-Shark- Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Gir deg et bud på 5000 jeg. Bor i Ski, så er ikke så mange minuttene unna. Eksakt hva er problemene med motoren? Manglende oljetrykk?- Du skriver oljeproblemer, mulig og utfylle det litt mer?
AlXz Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Gir deg et bud på 5000 jeg.Bor i Ski, så er ikke så mange minuttene unna. Eksakt hva er problemene med motoren? Manglende oljetrykk?- Du skriver oljeproblemer, mulig og utfylle det litt mer? Motoren har startet å tikke endel. Olje og filter skal ha blitt byttet, men det kommer ikke olje opp til filteret. Er nok mest sannsynelig oljepumpa som er gått. Har skrudd av bunnpanna for å sjekke om sila kunne være tett, men det var den ikke. Alt så greit ut der. Så er toppdekselet plukket av, men mer enn dette har jeg ikke hatt tid til ennå. 5k blir nok for lite. Da går den heller i deler...
AlXz Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Litt mer info.. Bilen har ABS bremser og ratt med airbag. Hengerfeste er det også på den. Vannpumpa skal ha blitt byttet for ikke lenge siden. Det samme gjelder starter & dynamo. Har utskrifter av endel kontrollsedler. For dere som er intresert i deler, fint om dere kan komme med bud / pris forslag på det dere vil ha. Må nesten ha noen intreserte før jeg begynner å plukke av noe
AlXz Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 BUMP Ingen som trenger noe deler?? Kom med bud på det du er intresert i !!!
Bimmerlars Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 200,- på bakfanger om den er i god stand og passer coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå