Hitokiri Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Hva er galt når det kommer skranglelyder når man har på kaldluft-bryteren på aircondition? Lyden er der konstant når bryteren er på, og det høres skikkelig jalla ut fra utsiden av bilen. Har en E39 523i.
530ia Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Dette minner litt om problemet jeg hadde på min E39 528. Jeg mener å huske at det var AC kompressoren som var synderen. ( Det er noen år siden ..... )
Tranø Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Høres det ut som "kvitring" fuglesang? Det kan være strammeren til reima til ac også det var det til meg.
Champ Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 jeg har piping,/fuglesang i min, høres kun når vifta går i sakte tempo, er det slakk reim eller noe som ligger mellom ? hvordan fikse slikt, hvor ligger den vifta egentlig?
Hitokiri Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Nei, dette høres ut som noe er løst og skrangler. Litt som når du putter småstein i en blikkboks og rister den
skien Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Nei, dette høres ut som noe er løst og skrangler. Litt som når du putter småstein i en blikkboks og rister den Det høres ut som det er magnet innslaget på klima kompressoren
bjalle Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Det er helt normal slitasje på magnet innslaget på kompressoren som nevnt over,desverre vil kun en ny kompressor løse problemet,helt ufarlig den vil ikke skjære seg men lyden er irriterende.
Hitokiri Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Hm. Hva er magnetinnslaget for noe? Hva en ny kompressor koster tør jeg ikke engang å tenke på...!
Bjørn 320 Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 jeg har piping,/fuglesang i min, høres kun når vifta går i sakte tempo, er det slakk reim eller noe som ligger mellom ? hvordan fikse slikt, hvor ligger den vifta egentlig? Det er nok vifta som har dårlege lager...
Champ Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 ok... kan jeg skifte lager eller må hele vifta skiftes ? har egentlig ikke skjønt helt hvor den vifta ligger heller, høres ut som den er rett bak torpedoveggen , stemmer det?
Tranø Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 vil ikke Magnetinnslaget være litt tullete om det ikke er nok gass i systemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå