carlhaakon Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 hei tenkte og slenge ut en tråd her vis noen har deler ligenes til salg bilen er en 328 coupe ønsker og kjøpe deler til stoff interijør eventuelt komplett interijør svart stof eller skinn. M tech sideskjørt. M tech difusor dobble rør M tech speil bagaseluke til coupe og BMW emblem panser spredere til M fanger ta kontakt vis du har noen brukte deler til E36 coupe!!
carlhaakon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Har bagasjeluke ti Coupe jeg. er fra en M3. mye skal du ha for denne? åssen farge og hvilken stand er den i ?
carlhaakon Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Har sånn karbon emblem til panser liggende. takk for tilbudet, men har dålig med penger så må bruke de til det som er helt nødvendig i starten
carlhaakon Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Ja, stod bare du trengte det serru. sorry jeg som misforsto deg, ja skulle hatt slik emblem for det som sitter der er helt nedslitt
carlhaakon Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 hvilke deler til intr trenger du ? =) egentlig har jeg lyst på helt komplet fra stoler til dørtrekk
BimmerMorten Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 har komplett grått stoff interiør og dørtrekk etc har også M tech sideskjørt. M tech difusor dobble rør hvis du mener dobble på venstre side og BMW emblem panser og masse aent dill dall
carlhaakon Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 hmm er svart gråe seter jeg har nå da skulle jeg hatt dør trekk til pasasjer side, baksete ikke rygen men den andre delen, fører stol siden den jeg har er utslitt. du har vel ikke M3 bak fanger med difusor`? mye er det du tenkte i pris for side skjørt og slikt da?
BimmerMorten Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 er litt usikker på priser etc, men vi tar resten over PM, send meg en pm om akkuratt hva du er interesert i, så kan vi diskutere pris osv, må jo eventuellt sendes etc......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå