Dirty Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 kom over en grei 728i m52b28 enkel vanos, eneste problemet var at den var 80 mil vekke 1 vei, men vi heiv oss i bilen, kjørte opp etterjobb på en fredag, og var hjemme lørdag kveld, med ny motor, Motoren lå i deler, toppen var skrudd av, og alt annet. Var bare blokka som hadde innmaten, kom hjem så rett på fylla . problemet var når jeg skulle montere toppen, var alle gjengene i blokka var dradd rundt, sikkert derfor han solgte den ? kunne nå iallefall sakt ifra, mange deler mangler også men men. Nå er Toppen montert Registeret er stilt inn, og er bare kosearbeid igjen med å montere alt. Siden det er en 728 maskin er det endel som må byttes, for at den skal passe i min 3serie, jeg kjøpte meg M50B25 innsug ECU og Ledningsnett, fueilRail og dyser.det viste seg at jeg også måtte bytte følerene i topp, blokk.bunnpannen trengte jeg også ny,og den måtte det kappes vekk endel av skvalpedekselet i bunnpanna for at den skulle passe.. Så igår var jeg å skrudd ut en m50b20 maskin av en delebil til en kammerat, som jeg skal ta alt av slanger osv til min M52B28 Maskin, siden den manglet det meste av vakumslanger osv. Chip har jeg også handlet inn. Grenrør skal også være i box med J,hofstad her på forumet, som jeg forresten har kjøpt alt av m50b25 deler av, Kjempe kar Skal få tatt endel bilde, men ikke så lett når man sitter på jobb å kjeder ræva av seg her, kribler bare å komme seg hjem å starte å sette sammen
Dirty Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Fant et dårlig bilde på mobilen, men her holder jeg på å gjenge opp får å sette nedi gjengehylser Drittjobb ja. tok jo aldri slutt.
Dirty Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 joda flere bilder skal jeg skaffe, men må bli i kveld\morgen nå har jeg montert bunnpannen, modde modifiseres litt, måtte kappe vekk litt inni bunnpannen for at det skulle passe. men nå er den på eneste jeg har igjen nå er å borre opp følerene i toppen til temperaturen til hjernen, så er den klar til å settes i bilen
carlhaakon Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 joda flere bilder skal jeg skaffe, men må bli i kveld\morgennå har jeg montert bunnpannen, modde modifiseres litt, måtte kappe vekk litt inni bunnpannen for at det skulle passe. men nå er den på eneste jeg har igjen nå er å borre opp følerene i toppen til temperaturen til hjernen, så er den klar til å settes i bilen det høres bra ut gleder meg til og se bilder av bilen når er planen og få bilen på veien igjen da?
Dirty Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Bilen er på veien den hehe. står en 320 maskin i bilen nå. Men tror jeg tar ut 320 maskinen i morgen å begynner å sette inn den nye
carlhaakon Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Bilen er på veien den hehe. står en 320 maskin i bilen nå. Men tror jeg tar ut 320 maskinen i morgen å begynner å sette inn den nye åja skjønner da for du huske og ta noen bilder før du starter og ta ut motoren da
Dirty Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 skal gjøre det. men har masse bilder av bilen vis du vil se de? ligger rundtomrkring her på forumet og .
Dirty Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 noen få bilder jeg tok med Mobilen, er Donor motoren som ligger på hengeren, nå er det bare topp og blokk igjen, alt er plukket og brukt på 728n, som nå er blitt 328 Dette var fra Bimmers treffet i kr.sand, måtte av å legge på noen nye dekk etter litt herjing Somsakt her er vi i full gang, 320 med tungbasskasse og Inthe på sia. men alt går, dekka var det ikke noe igjen av , så det må jo være litt positivt 728 under montering Oljepumpa på Donormotoren, tok bunnpannen av denne siden den andre bunnpanna var fra en 7serie. men denne passet heller ikke. "lokket inni bunnpanna tok i blokka, men etter litt kapping og hjelp av en kammerat som hadde gjort dette før, så passet den 100 På vinterdekka ja de er jo fine hehe . Fant noen bilder. disse er litt gamle. er endel nye ting på bilen nå. som GT splittere og GT Vinge osv, men får la gå!
-AmunD- Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Vanskelig å få sett de bildene du har inne på din PC Og der fiksa du det ^^
Dirty Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Vanskelig å få sett de bildene du har inne på din PC Og der fiksa du det ^^ Sitter å jobber med et ustabilt nettverk her + skal laste opp bilder, så gikk litt fort i svingene
///Mysild Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 heh bare du er klar til neste helg nå da!! husk, treff i stavanger! morten holder på med sin også nå
Dirty Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 ja vist alt går etterplanen er jeg klar til helgen men har betenelse og noe skivekolaps, i ryggen., så spørs å fort motorbytte går
carlhaakon Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 se her ja har sett noen av de bilda før når jeg tenker meg om, men pen bil. skal ikke klage på denna når du for inn ny motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå