Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DSC00264.jpg

kom over en grei 728i m52b28 enkel vanos, eneste problemet var at den var 80 mil vekke 1 vei, men vi heiv oss i bilen, kjørte opp etterjobb på en fredag, og var hjemme lørdag kveld, med ny motor,

Motoren lå i deler, toppen var skrudd av, og alt annet. Var bare blokka som hadde innmaten, kom hjem så rett på fylla :lol: .

problemet var når jeg skulle montere toppen, var alle gjengene i blokka var dradd rundt, sikkert derfor han solgte den ? kunne nå iallefall sakt ifra,

mange deler mangler også men men.

Nå er Toppen montert Registeret er stilt inn, og er bare kosearbeid igjen med å montere alt.

Siden det er en 728 maskin er det endel som må byttes, for at den skal passe i min 3serie,

jeg kjøpte meg M50B25 innsug ECU og Ledningsnett, fueilRail og dyser.det viste seg at jeg også måtte bytte følerene i topp, blokk.bunnpannen trengte jeg også ny,og den måtte det kappes vekk endel av skvalpedekselet i bunnpanna for at den skulle passe..

Så igår var jeg å skrudd ut en m50b20 maskin av en delebil til en kammerat, som jeg skal ta alt av slanger osv til min M52B28 Maskin, siden den manglet det meste av vakumslanger osv.

Chip har jeg også handlet inn. Grenrør skal også være i box med J,hofstad her på forumet, som jeg forresten har kjøpt alt av m50b25 deler av, Kjempe kar :)

Skal få tatt endel bilde, men ikke så lett når man sitter på jobb å kjeder ræva av seg her, kribler bare å komme seg hjem å starte å sette sammen

8)

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fant et dårlig bilde på mobilen,

qz94ijnm3o8xsch3leb3.jpg

men her holder jeg på å gjenge opp får å sette nedi gjengehylser 8)

Drittjobb ja. tok jo aldri slutt.

Skrevet

joda flere bilder skal jeg skaffe, men må bli i kveld\morgen

nå har jeg montert bunnpannen, modde modifiseres litt, måtte kappe vekk litt inni bunnpannen for at det skulle passe. men nå er den på ;)

eneste jeg har igjen nå er å borre opp følerene i toppen til temperaturen til hjernen, så er den klar til å settes i bilen :)

Skrevet
joda flere bilder skal jeg skaffe, men må bli i kveld\morgen

nå har jeg montert bunnpannen, modde modifiseres litt, måtte kappe vekk litt inni bunnpannen for at det skulle passe. men nå er den på ;)

eneste jeg har igjen nå er å borre opp følerene i toppen til temperaturen til hjernen, så er den klar til å settes i bilen :)

det høres bra ut :) gleder meg til og se bilder av bilen :wink: når er planen og få bilen på veien igjen da?

Skrevet

Bilen er på veien den hehe. står en 320 maskin i bilen nå. Men tror jeg tar ut 320 maskinen i morgen å begynner å sette inn den nye :)

Skrevet
Bilen er på veien den hehe. står en 320 maskin i bilen nå. Men tror jeg tar ut 320 maskinen i morgen å begynner å sette inn den nye :)

åja skjønner :wink: da for du huske og ta noen bilder før du starter og ta ut motoren da :wink:

Skrevet

skal gjøre det. men har masse bilder av bilen vis du vil se de? ligger rundtomrkring her på forumet og .

Skrevet

noen få bilder jeg tok med Mobilen, er Donor motoren som ligger på hengeren, nå er det bare topp og blokk igjen, alt er plukket og brukt på 728n, som nå er blitt 328 :)

mlywhxybdjbxrp0ttsra.jpg

o6tlmnsk2htefqv8cb0c.jpg

Dette var fra Bimmers treffet i kr.sand, måtte av å legge på noen nye dekk etter litt herjing

pebdgm7avzmxlmraldhd.jpg

Somsakt her er vi i full gang, 320 med tungbasskasse og Inthe på sia. men alt går, dekka var det ikke noe igjen av , så det må jo være litt positivt :P

j3e3gokxi9v7xjaj999s.jpg

728 under montering

6813zlmh7jx718865jfw.jpg

Oljepumpa på Donormotoren, tok bunnpannen av denne siden den andre bunnpanna var fra en 7serie. men denne passet heller ikke. "lokket inni bunnpanna tok i blokka, men etter litt kapping og hjelp av en kammerat som hadde gjort dette før, så passet den 100 :)

xxbtdeijl7sgkubg08hd.jpg

På vinterdekka ja de er jo fine hehe .

Fant noen bilder. disse er litt gamle. er endel nye ting på bilen nå. som GT splittere og GT Vinge osv, men får la gå!

DSC00281.jpg

DSC00284.jpg

DSC00278.jpg

DSC00240.jpg

DSC00249.jpg

DSC00223.jpg

DSC00285.jpg

Skrevet
Vanskelig å få sett de bildene du har inne på din PC ;)

Og der fiksa du det ^^

Sitter å jobber med et ustabilt nettverk her + skal laste opp bilder, så gikk litt fort i svingene :lol:

Skrevet

ja vist alt går etterplanen er jeg klar til helgen :) men har betenelse og noe skivekolaps, i ryggen., så spørs å fort motorbytte går :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...