Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror ikke jeg rekker det.

nei vil tro den suger falskluft en plass, er mange som har problemer med det etter innsugbytte.

ja morro med mer motor :D så lenge det fungerer

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe kan ikke det enda. har endelig fått kjørt litt med bilen den fungerte topp i 30 min så virket det som den begynte å koke igjen, så vet ikke helt hva som er galt, får prøve mer i morgen nå gidder jeg ikke mer.

Skrevet

sikker på det ikke mangler noe reim til den pumpa som kjører kjøle vannet rudt? sikkert dumt spørsmål, men opplevde det på en anna e36 at den plutselig kokte etter en stund og da hadde reima til pumpa gått

Skrevet

er nok ikke det. er multireim som går på alt :)

Men nå fungerer bilen, kjørt endel timer med den og den fungerer nå enda :P går fryktelig fælt fort :P

men kjører uten Lmm og 320 eksos som lekker no fælt + den lekker olje i topplokket ( sprekk)

så idag skal jeg av å hente Lmm Nytt Topplokk, og montere 328 eksos så da satser jeg på den blir i toppform :)

Skrevet
det høres bra ut :) du får legge ut fler bilder etter hvert når bilen blir klar :wink:

MM :) egentlig storfornøyd nå, blir enda bedre i kveld, regner med den vil gå enda bedre med Lmm og 328 eksos + m3 grenrør + racelandchip :D

Skrevet

det tror jeg nok på :wink: mye er det du får på chip? og med ny eksos og grenrør kommer grom lyden så da må du kjøre med vinduer oppe og nyte 6ern :D

Skrevet

Får ikke så mye HK med en chip, men flytter sperra opp en del slik at man får utnytte effekten av M50-innsuget. Jo høyere turtall jo mer nytte av det, så derfor flytter man sperra opp litt

Skrevet
Gjengearbeidet kostet meg 800 kroner i deler så var ikke så galt, men nå har jeg hatt meg en liten test tur. Vanvittig trøkk. men har problemer med lufting av systemet får ikke varme i apparatet :S + den begynner å koker prøvd å lufte i 2-3 timer. så får gå over i morgen å se om jeg har koblet noe feil

La bilen stå i en bratt oppoverbakke når du lufter, eller hev fronten på bil ganske mye når du lufter for å få radiator som høyeste punkt i kjølesystemet. lufta vil alltid gå oppover. måtte gjøre dette på en tidligere bmw jeg hadde. umulig å få ut lufta uten å gjøre dette.

Skrevet
Gjengearbeidet kostet meg 800 kroner i deler så var ikke så galt, men nå har jeg hatt meg en liten test tur. Vanvittig trøkk. men har problemer med lufting av systemet får ikke varme i apparatet :S + den begynner å koker prøvd å lufte i 2-3 timer. så får gå over i morgen å se om jeg har koblet noe feil

La bilen stå i en bratt oppoverbakke når du lufter, eller hev fronten på bil ganske mye når du lufter for å få radiator som høyeste punkt i kjølesystemet. lufta vil alltid gå oppover. måtte gjøre dette på en tidligere bmw jeg hadde. umulig å få ut lufta uten å gjøre dette.

har fått det til :) ellers takk, var slik jeg gjorde det ja,

Skrevet

heh såg rått ud dette!:Dmen kan du sei t timmy at han må kjøra fint me crossaren han kjøpte av meg tror han har ødelagt den allerede men e verdt et fårsøk.har lyst å kjøra den når eg komme t mandal hehe.

Skrevet
heh såg rått ud dette!:Dmen kan du sei t timmy at han må kjøra fint me crossaren han kjøpte av meg tror han har ødelagt den allerede men e verdt et fårsøk.har lyst å kjøra den når eg komme t mandal hehe.

tar jeg ikke helt feil,er den allerde solgt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...