Bimmer Arne Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Hvor kjøpte du carbon panser og hva måtte du betale for det? Passform?
Dirty Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Hvor kjøpte du carbon panser og hva måtte du betale for det? Passform? Boost på forumet. han solgte brukt. ga 1500 .- konge passform
Dirty Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Japp da blir det datasprut på meg smt8. blir morro å teste ut
Dirty Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 joda nå he e fått gjort litt med bilen. nye M matter, montert ringer i speedo byttet en opphengskule og byttet motorolje og oljefilter. planen var å bytte kløtjs idag, men kan ikke finne den som jeg trodde jeg hadde på lageret. så får se om jeg må vente og bestille meg en..
Spinx Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Det var da veldig lik bil vi skulle få da Samme felger som meg bare jeg har ET 35. Men blir nok rått det ja.
lunde Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Faen og du skulle bable om å like bilene deres er! Kjører du bare rundt i skodaen eller? har ikke sett bimmeren på ei stund!
Dirty Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Det var da veldig lik bil vi skulle få da Samme felger som meg bare jeg har ET 35. Men blir nok rått det ja. hehe bare få i større motor
Dirty Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Faen og du skulle bable om å like bilene deres er! Kjører du bare rundt i skodaen eller? har ikke sett bimmeren på ei stund! er ikke forsikring på den nå, i disse vintertider. så ja går i skoda
Dirty Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 fått den inn i garasjen og banebilen ut. så nå holder jeg på med å ta ned girkassa. satser på den er ute av garasjen i løpet av ferien. orker ikke stresse er små kaldt au
Dirty Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 tok kassa ut igår. og ja trykkplate + lammel var helt knust. på jakt etter en m3 kløtsj
Ågedal Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Bare å komme på Bue mekaniske verksted på jernbane løftebukk svillene:P
Dirty Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 hehe ja e genial den bare synd d ikke er sommer hehe
///Mysild Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Faen og du skulle bable om å like bilene deres er! Kjører du bare rundt i skodaen eller? har ikke sett bimmeren på ei stund! hahahah ^^
Dirty Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 ja digg digg ligga syk siden lillejulaften og e enda syk men har da fått ned kassa fordiom. og sinter 6 pucker kløtsj er bestilt. må ha noen som røsker litt. ellers kom SMT8 spruten i posten idag, så har begynt i det små å sette meg inn i den. var MAAANGE kabler hehe. men blir nok bra til slutt for e håpe. m3 svinghjul er også kjøp inn og m3 trykkplate
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 blir bra detta kim! du får drikke litt ekstra nå i nyttårstider for å få vek sykdommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå