Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et par svarte liggende men tror ikke du har lyst på de ;)

kjøp sotings lakk og litt klar lakk, å lakk de selv. tror ikke man får kjøpt sota bak lykter til compact, hvertfall ikke helt svarte.

Skrevet

hele lykter da eller bare glass? hele lykter kan jo fort koste noen laken ;)

hvis du er litt flink med sprayboksen tror jeg det blir like bra om ikke bedre soting. de svarte jeg har har falmet etter vintern, men tror ikke han som lakka de hadde brukt klar lakk over. billigere løsning hvertfall.

slenger opp et bilde av de jeg hadde på, som var "hjemme" mekk. de røde du ser er bare blitsen. helt svarte, men lysene syntes bra.

198536.jpeg

Skrevet

Det skal jeg gjøre;) Men lurer på om det er prisen for per stykk eller per sett? Bestilte 2 stk, men fikk mail om jeg skulle ha 2 sett? Kan ikke akkurat ha 4 baklykter :shock:

De regner med å ha de på lageret neste fredag, så det blir bra, forhåpentligvis så kommer felgene mine da og :D Har en gul compact jeg (ikke spør hvorfor :P ), så da skal jeg ha matt sort felger! Blir bra!

dcvb20aeez7nbscquldy.jpg

Skrevet

håper på at bilen skiller seg litt ut i mengden. Nei, gjør nok ikke det. Er ikke ofte i Lørenskog, men kjører omkring på skedsmo (skjetten,strømmen, lillestrøm osv). Men veit at det er 2-3 stk gule compact rundt omkring her;)

Skrevet

Er en del rundt omkring strømen ja, hehe. Produsenten har gått tom for de svarte baklyktene, og får ikke de før midten av juli=( Men bestiller heller da, er jo borte til midten av juli snart, så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...