lillebethi Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Hei! Noen her som selger svarte baklykter til compact?
///Lasse.B Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 har et par svarte liggende men tror ikke du har lyst på de kjøp sotings lakk og litt klar lakk, å lakk de selv. tror ikke man får kjøpt sota bak lykter til compact, hvertfall ikke helt svarte.
lillebethi Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Har sett svarte baklykter før, men finner ikke de lenger=(
///Lasse.B Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 hele lykter da eller bare glass? hele lykter kan jo fort koste noen laken hvis du er litt flink med sprayboksen tror jeg det blir like bra om ikke bedre soting. de svarte jeg har har falmet etter vintern, men tror ikke han som lakka de hadde brukt klar lakk over. billigere løsning hvertfall. slenger opp et bilde av de jeg hadde på, som var "hjemme" mekk. de røde du ser er bare blitsen. helt svarte, men lysene syntes bra.
lillebethi Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 hehe, er litt skeptisk til lakkering. men fant disse da, koster 1090. er ikke så ille pris:) http://www.effektlakk.no/ds_product_inf ... cts_id=596
///Lasse.B Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 hvis du kjøper de sleng opp bilde når du har montert =) fikk litt lyst på de sjøl
lillebethi Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Det skal jeg gjøre;) Men lurer på om det er prisen for per stykk eller per sett? Bestilte 2 stk, men fikk mail om jeg skulle ha 2 sett? Kan ikke akkurat ha 4 baklykter De regner med å ha de på lageret neste fredag, så det blir bra, forhåpentligvis så kommer felgene mine da og Har en gul compact jeg (ikke spør hvorfor ), så da skal jeg ha matt sort felger! Blir bra!
///Lasse.B Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Gult er kult blir pent med sorte lykter og de felgene =) ruller du på lørenskog? er et par gule compacter her shø=P
lillebethi Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 håper på at bilen skiller seg litt ut i mengden. Nei, gjør nok ikke det. Er ikke ofte i Lørenskog, men kjører omkring på skedsmo (skjetten,strømmen, lillestrøm osv). Men veit at det er 2-3 stk gule compact rundt omkring her;)
///Lasse.B Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 når jeg tenker meg om er det vel helst på strømmen jeg ser gule compacter =P jaja sleng opp bilde når de kommer da =)
lillebethi Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Er en del rundt omkring strømen ja, hehe. Produsenten har gått tom for de svarte baklyktene, og får ikke de før midten av juli=( Men bestiller heller da, er jo borte til midten av juli snart, så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå