Gå til innhold

subber i e46

Anbefalte innlegg

har to 12" rockford fosgate t1 subber som jeg har i e46'n min, men de vil liksom ikke få trykket inn i bilen kun i bagasjen... noen som har noe tips? de står i en lukket kasse fram mot setene... åpen kasse fyller jo sïkkert hele bagasjen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tje. Har egenlti litt vanskeli å tru at hattehylla har en form førr avstivanes effekt. Men tanken e no dær. Snakka tilfeldigvis igår me en som importere, sell å installere bilstereo. (en venn av meg) Han hadde hørt om problemet. Han foreslo åsså at du kan fjerne skiposen bak midtarmlenet å lage til et eller anna dær. En slags kanal. Har enda ikkje sedd i min bil, men om d e ei luka dær, kunne man bare latt den stå, å tadd ei hulsag å fådd til et par hull som man dytte nåkka reflexrør gjenna. Tur ikkje d kan bli helt galt. Fordelen me d vil være at du kan ta opp midtarmlenet hvis du slit me at d e kaldt om vintern. Hull i hattehylla vil sikkert føre til kald-trekk ifra bagasjerommet. D vil garantert ta lenger ti å få varme i cupe'en sia d e mer luftmengde som skal varmes opp.

Ka du trur om planen min? Har du forrestn integrertspiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jeg har akkurat samma problem!! hadde en 12" i e36 min og det dundra rimelig bra, og satte den over i e46 og nå låter det helt jævelig:s jævelig mye bass i bagasje rommet men ingenting inn i bilen.

og jeg har ikke mye lyst å begynne å skjære i bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv først med hull i skiluken eg har en volvo 740 der dette var ett problem, eg skrudde fast en plate inn mot skiluken fra baksiden og monterte ett 5" bass rør inn i bagasjerommet, men dette var ikke inn i bass kassen, og det gjorde susen. prøv det først, så kan du evnt få det helt inn i bass kassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...