gisken Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 har to 12" rockford fosgate t1 subber som jeg har i e46'n min, men de vil liksom ikke få trykket inn i bilen kun i bagasjen... noen som har noe tips? de står i en lukket kasse fram mot setene... åpen kasse fyller jo sïkkert hele bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ysteinn Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Bassreflexrør gjennom hattehylla? Vurderer det på min ettersom jeg aner jeg vil få samme problemet som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisken Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 ja, det er jo en mulighet, men hatthylla på bmw er vel avstivende for karosseriet, og jeg vil ikke ha enda mere vridning i karossen enn jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ysteinn Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Tje. Har egenlti litt vanskeli å tru at hattehylla har en form førr avstivanes effekt. Men tanken e no dær. Snakka tilfeldigvis igår me en som importere, sell å installere bilstereo. (en venn av meg) Han hadde hørt om problemet. Han foreslo åsså at du kan fjerne skiposen bak midtarmlenet å lage til et eller anna dær. En slags kanal. Har enda ikkje sedd i min bil, men om d e ei luka dær, kunne man bare latt den stå, å tadd ei hulsag å fådd til et par hull som man dytte nåkka reflexrør gjenna. Tur ikkje d kan bli helt galt. Fordelen me d vil være at du kan ta opp midtarmlenet hvis du slit me at d e kaldt om vintern. Hull i hattehylla vil sikkert føre til kald-trekk ifra bagasjerommet. D vil garantert ta lenger ti å få varme i cupe'en sia d e mer luftmengde som skal varmes opp. Ka du trur om planen min? Har du forrestn integrertspiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwHåkon Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg har akkurat samma problem!! hadde en 12" i e36 min og det dundra rimelig bra, og satte den over i e46 og nå låter det helt jævelig:s jævelig mye bass i bagasje rommet men ingenting inn i bilen. og jeg har ikke mye lyst å begynne å skjære i bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders N Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Prøv først med hull i skiluken eg har en volvo 740 der dette var ett problem, eg skrudde fast en plate inn mot skiluken fra baksiden og monterte ett 5" bass rør inn i bagasjerommet, men dette var ikke inn i bass kassen, og det gjorde susen. prøv det først, så kan du evnt få det helt inn i bass kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå