kripower Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Er det noen der ute som kan hjelpe meg med dette problemet. Jeg har to stk Blaupunkt 5,25" skjermer som jeg ønsker og felle inn i nakke støttene. Bilen er en Bmw E36 med skinn. Er det noen som har peiling og kan hjelpe meg med dette? Jeg betaler for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Hei! Anbefaler at du som er i lillehammer tar kontakt meg gutta på installbay.no de kan helt sikkert hjelpe deg med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Takk for tipset. Har sendt mail dit nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 + endre topic på tråden din, er du snill Kan være derfor få har svart her vettu.. Få som gidder å stikke nesten sin ned i tråder de ikke vet hva handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå