khuler Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 hei! lurte på hvor man kan få tak i foringene som sitter fram på bærebroene bak ? og om det er noen forskjell på om jeg bestiller til compact når jeg har sedan ?
opt Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Compact har annen bakstilling. http://www.gsbildeler.no har det du trenger. Både org og powerflex.
Simpel Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Min E34 525i Touring sier klakketikklakk framme når jeg kjører på ujevnt underlag, noen sier at dette kommer av slitte foringer. Er dette sant? Kan det være noe annet? Byttet akkurat hovedforinger på traversen bak på verksted og det ble dyrt. Hikst. Men det meste av klakkelyd forsvant, bare litt igjen framme nå... Per
khuler Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 takk takk kan være stabilisatorforingen som er gåen ja, den koster ikke hele pengeboka iallefall
Steffan C Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Min E34 525i Touring sier klakketikklakk framme når jeg kjører på ujevnt underlag, noen sier at dette kommer av slitte foringer. Er dette sant? Kan det være noe annet? Bytt disse, så blir sikkert klunkingen borte .
fredriko Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Min E34 525i Touring sier klakketikklakk framme når jeg kjører på ujevnt underlag, noen sier at dette kommer av slitte foringer. Er dette sant? Kan det være noe annet? Bytt disse, så blir sikkert klunkingen borte . Hos meg var det kulene på casterstaga som klakket :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå