lund3n Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei, bestilte denne i går http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1095 noen som har prøvd den? erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Har kun hørt og ikke minst kjent 2 av disse i en e39, og det var helt vanvittig som de spilte. Og du MÅ ha en stor forsterker på for å utnytte de helt, ellers er det som å komme med en 316 med full M3 styling, ser bra ut men går liksom ikke noe. Ikke at det er noe galt med 316. Vet ikke hvordan kvaliteten er forøvrig på disse, men jeg har hatt god erfaring med rockford i mange år. Jeg er fan av stor stereo i bil , men har måttet gi avkall på mine 2x15" rockford subber som jeg hadde før det kom barn til verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 stor forsterker vil si? har en mono blokk på 2500w nå. holder dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Hehe, skulle nok holde det vil jeg tro. NB:Pass på hørselen. Du er herved advart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hehe, skulle nok holde det vil jeg tro. NB:Pass på hørselen. Du er herved advart skall passe på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 jeg hadde 1 stk av disse i en e34 jeg hadde, spilte veldig greit, eller en rettere setning er vel heller at det dunket jævla bra, jeg hadde en 1000 watts forsterker på den, så denne her er helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 faen, nå ligger pakken å venter på postkontorert å jeg får ikke lønn før uti uka! utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå