vetu03 Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Legg ut på youtube eller noe, så slenger du inn linken her;)
TheBirg Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Auda, det var synd. Kan være den kan planes, spørs hvor mye du må ta av for å rette den før du er inne i vann eller oljekanaler. Jeg tror ikke du har bommet så ille mye på utskruing av toppboltene. Det skal vel mye til før en topp vrir seg slik uten at skaden har skjedd fra før. Metallet har jo allerede den "spenningen" i seg før toppen løsnes.
jensemann23 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 kan det ikke være at når de spenner toppen fast i benken så retter den seg noe også? så planer de den deretter?
Loffen Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Når de planet min topp, ble den lagt ned på en benk med toppdekselpaknings-flaten ned (den er jo helt plan). Så ble den spent fast og maskinen feier over toppen. Men når det er vridning i toppen, vet jeg ikke om den toppdekselflaten er plan da...
TheBirg Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 kan det ikke være at når de spenner toppen fast i benken så retter den seg noe også? så planer de den deretter? Nei da ville den "rettingen" fastspenningen hadde rettet kommet tilbake når toppen blir løsnet. Og da har du samme problem, fortsatt skjev.
jensemann23 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 må jeg skru ut pinneskruene som fester kammene også??
TheBirg Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Kommer helt ann på bordet til de som skal frese den og spenner den opp. Men ikke tenk så mye på det, dette er en lett jobb for de som har utsyret på arbeidsbenken. Dra innom noen som planer og få et prisoverslag. Det er veldig vanskelig og synse noen som helst pris uten å hverken å ha sett toppen din eller utstyret som skal fikse den
jensemann23 Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Da ble det kostatert sprekk i toppen min:( På cyl nr 3. Huff. NY brukt hos gs koster 9000. Noen ideer om hvor jeg kan skaffe billigere???
320it Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 sjekk koed.dk for brukt topp. får jo brukt motor til den prisen..
jensemann23 Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 de hadde ikke til b25, bare til 323 og 328 ,/vanos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå