Henriksrud Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei.. Jeg har en 318is e36. Så har jeg sett litt på denne høytalerpakken, den er ganske billig synes jeg! Men er den noe bra? Noen som har litt peiling og vill hjelpe meg? Så lurer jeg på om alt jeg trenger følger med i denne pakken? http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1662 Er det mye jobb å sette alt dette inn i bilen? Tusen takk til alle svar! Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Det er ikke noe problem.. Men kjøp hattehylle adaptere og et bra frontsett så er det greit:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksrud Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Vær så snill, flere svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 hei jeg ville ikke gått for denne pakken.... de ssl elementa spiller ikke bra(dårlig lyd og kvalitet), spilleren er ok men prøv å finne deg en annen pakke http://installbay.no/product_info.php?c ... cts_id=773 det er en helt ok pakke(bimmers medlemmer har forresten 10% på alle produkter der), spiller kan du kjøpe av meg... det er den sonyn som var i pakka du så på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksrud Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Mye skal du ha for spilleren da? Mye brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 ikke mye brukt nei, ingen skader på den heller... ga vel 1500 så du kan vel muligens få den for ca 1000. kommer med orginal eske og fjernkontroll er ikke helt sikker på om jeg selger enda skal se om jeg får inn dvdspillern til en kompis i løpet av første juni uka, sender deg pm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå