eniwaste Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Hei, har nett skaffa med ein 530 som treng litt oppussing. 3 boltar er knekte i toppen:( er det nokon anna måte å få dette i hope uten å borre ut boltane og gjenge på nytt?
TheBirg Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Hvor er boltene knekte ? I plan\jevnt med toppen eller stikker det stubber opp ifra blokken ? Om toppen ikke er tatt av enda må du nok gjøre det før du vurderer "jobben"
Ingebrigtsen Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Hvis litt av bolten stikker litt ovenfor så få tak i en mutter som passer utenpå bolten og sveis den fast, da kan du bare skru den opp.. Hvis ikke må du bare borre den ut
axor Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 griseøre tror jeg det heter, du borer et lite hull i midten av bolten, skrur den nedi (den skrus nedi motsatt vei av gjengene på boltene) slik at den er godt festet, åsså skrur du den bare ut griseøre får du sikkert kjøpt på biltema eller clas ohlson... griseørene er koniske med gjenger slik at du får dem godt nedi.
Ingebrigtsen Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 griseøre tror jeg det heter, du borer et lite hull i midten av bolten, skrur den nedi (den skrus nedi motsatt vei av gjengene på boltene) slik at den er godt festet, åsså skrur du den bare ut griseøre får du sikkert kjøpt på biltema eller clas ohlson...griseørene er koniske med gjenger slik at du får dem godt nedi. Grisepikk kalles det.. Det har jeg liten tro på.. Bedre å bruke extraktor da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå