Hoem Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Hørte nylig fra en som fortalte meg at det blir nye regler om noen måneder. De reglene gjorde at om jeg skulle f.eks ha bygget om min 525 til M5 om noen år ville dette ikke bli mulig. Stemmer dette ?
bård Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Har hørt noe lignende, men ikke sett noe konkret på det. Skal bygge om 320'n til m3 i sommer så håper ikke de planen blir ødelagt pga dette..
Hoem Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Hørte om det nå nylig jeg også, håper ikke dette her stemmer. Ingen som vet noe mer konkret?
M3 Yngve Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Må søke til Safor eller nå hva det heter, ligger i Arendal mener jeg. Må sette opp en arbids beskrivelse på hva du har planer om å gjøre, få delene fra osv. Så får du et skriv tilbake ( om sikkert lenge) som det står at du må ha full 4 hjulskontroll bla, og sikkert en del mere. Om de syns det høres greit ut, skal de sende en kopi til biltilsynet. Dette er pga alt det surret som har vært med biltilsyn folk, som man kunne betale osv. Før så dro man til steder der de ikke hadde greie på ting, eller var super intr i det du hadde gjort. Skal etter det jeg ha hørt, ikke være altfor vannskelig enda. Men er noe med E merka biler og noe jeg ikke har greie på. kan være noe jeg har feil i her også. Har bare sjekka og hørt dette. Hadde planer om å bygge om E30 med 2.7 turbo.Men fant ut at det er mere gøy med bare bane bil.
ehrnst Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 er det SFOOR du snakker om nå ylindgren? I såfall har det vært sånn for større ombygninger i flere år. Altså ombygninger de vanlig BT folka ikke kunne gå gode for, men om du bygger til en serieprodusert bil så bør ikke SFOOR blandes inn. Men hva som skjer med de nye reglene vet jeg ikke
E28 TURBO Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Send spørsmål til biltilsynet. Fikk greit ryddig svar etter ca 1 uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå