Pinky Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Kan noen si meg detaljert hvordan jeg reseter oljeskift-, service- og bremsevæske - lys med BMWCarsoft 6.5. Er min E36 jeg skal gjøre det på. Går ut ifra at jeg først går inn på: Spesial functions - Service - Interval Reset - Hvordan videre ? Når skal tenning være på osv. under prosedyren ?
mudbug Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Bump: søk i forum! det er mye som handler om Carsoft. http://www.bimmers.no/search.php
Pinky Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Har prøvd..ikke funnet noe forklaring. Jeg har ikke koblet til på bilen enda..vil helst vite nøyaktig hvordan jeg resetter først. Diagnosene har jeg veilledning for. Etter å ha komt til "Interval Reset" hgar man valget mellom "Normal SI-Reset" og "SI - Reset / Programation"..hvilken skal jeg gå inn på..?
Aroid Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 trenger ikke en data for å resete olje servic på bmw. du trenger bare en prøvelampe. kontakt nr 7 der du kan kobel datan til så kan du hold en prøve lampe nedi 7 og den andre enden i gods. slå på teningen. når man holder i 5sek så reseter du oljeservic 30sek hovedservic (insp)
2000Touring Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Er det ikke bare å prøve en av variantene så ser du hva som skjer? Inge B.
Pinky Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Jo, jeg får gjøre det. Får se om jeg får lånt meg en bærbar pc med 9-pins..eller blir det å ta den stasjonære pcen ut i garasjen en tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå