Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er omsider, den antagelige største, gatebilsesongen i gang. Neste helg, 23 - 25 mai suser det i gang på Våler! Jeg skal selvfølgelig dit, det skal også min elskede....328`en, så klart! -Forhåpentligvis med M50-innsuget ++ montert!;-)

Er det noen andre her som tenker seg dit? Når da og fra hvor?

Jeg har fri hele hengen, så veit ikke om jeg drar fredag eller lørdag. Jeg vil bare være fra lørdag til søndag, sier fruen.... Men vi får se, jeg har tross alt sagt hun skal få bestille seg noen sommernyheter på H&M.no, så det kan hende det order seg!

Hvis det er flere som skal utover, kanskje vi kan samle en liten gjeng tyskere da, eller det helt utenkelig!?

Jeg kjører selv fra oslo.

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har litt lyst til å sjekke opp hva jeg kan kjøre uten skilt jeg.

Drifting er ihvertfall et alternativ,men etter dags programmet dems er det ca bare en halvtime med kjøring,og det syns jeg er litt i minste laget.

Skrevet
Har litt lyst til å sjekke opp hva jeg kan kjøre uten skilt jeg.

Drifting er ihvertfall et alternativ,men etter dags programmet dems er det ca bare en halvtime med kjøring,og det syns jeg er litt i minste laget.

Tenker du på med prøveskilt eller helt uten skilt? Må vel i det minste ha prøveskilt!?

Bor du i Elverum du da lasse? Da skulle det kanskje bare mangle at du tok deg turen!:)

Skrevet

Slenger meg nok på sykkelen, så slipper jeg å betale 100kr for parkering (om ikke mer) pr. dag.

Er litt luksus å bo i nærheten :)

Skrevet

Edit: Skjønte den nå.

Telt er iallefall synonymt med null søvn. For å kunne klare å sove på campen skal du være veeldig beruset eller ufattelig trøtt.

Skrevet

Ingenting er finere enn telt da! Jeg var et par ganger i fjor og å i telt. Passet bare på å legge meg litt utfor selve kjærnen, så gikk det over all forventning!:) Men, skjønner det som at du ikke skal ligge i telt!:)

Jeg driver bare og ser om det er noen som skal utover, da jeg ikke vet om jeg får med meg noen fra oslo selv, slik det ser ut nå. -Og da hadde det jo vært fint å møtt noen man kunne snakke skikkelig bil med! Blir lei av japansk plastikk med snurre og ventil!

Skrevet
har tenkt meg oppover med min E46 M3:)

men har ein kjøre tur på 5-6timer:)

men kan bli moro det:)

mangen som ska bu på campus:)?

Årdal, hvor blir det? hvor kommer du kjørende da?

Tenkte du å kjøre på banen?

Skrevet

Tjah..

Tar meg vel en tur med Showbilen, selv om jeg absolutt ikke gidder å showshine den da det bare blir en dagstur..

Har noe småfiks å ta, men lakkereren hadde ikke tid før i juni, så får ta showshinen til rudskogen ;)

Skrevet
har tenkt meg oppover med min E46 M3:)

men har ein kjøre tur på 5-6timer:)

men kan bli moro det:)

mangen som ska bu på campus:)?

Når du skal reise då? Skal reise i min altfor late Vito 108CDI type grønn med firmalogo. Reiser enten via Bergen eller Filefjell,alt ettersom kem som blir med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...