anders87 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Klokken 14? Du er ikke med å starte noe før det? tenkte å komme meg i gang rundt 11 jeg....!? No can do Jobber til 13 på fredagen shø..
anders87 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Spør igjen:Har Bimmers stand? Er liksom litt lite hypp på å reise bort og få beskjed om at bmwen må parkeres på parkeringsplassen utenfor.. + at parkeringa utenfor ikke ligner grisen! Eneste mulighet er og si at du skal stille ut bilen, betale 250kr, så får du hvertfall stå på asfalt Det aom er planen min.. Ikke f.. om jeg parkerer noe annet sted der..!
Johnsen Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Nei jeg ser den! I sær hvis det blir regn, da blir det dyete å jævlig! Har ikke bestemt meg helt selv hva jeg skal gjøre... Jeg parkerte på campingen i fjor, men da var jo været bra og gresset tørt... Er meldt greit vær til helga, 16 grader og lett overskyet\ litt sol og kanskje litt regn!
Johnsen Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 I morgen braker det løs og været kam knapt bli bedre!!!! Sitter å varmer opp med gatebilfilm nå jeg!
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Heheh, men det er bra Gleder meg til banekjøringa, skal bli artig og se ylindgren mishandle M3'en Mohahahaa
tuned Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 jeg skal også en liten tur på gatebil, for det om bare blir en dagstur på søndag. men får jeg gjøre alt klart til avreise i morgen kveld;)
Johnsen Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Heheh, men det er bra Gleder meg til banekjøringa, skal bli artig og se ylindgren mishandle M3'en Mohahahaa Dævven, der så du noe! Det hadde jeg glemt! Da må jo fancluben være til stede! Blir bra! Det er jo blårøyk-vær også!
anders87 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Hehe, ja Men styrtregner her nå, veldig skeptisk på været imorgen.. Noen som vet?
Johnsen Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Elvdal... Hmm...det er vell i Hedemarken det!? REGNER DET???
Johnsen Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Men anders87. Da ser jeg deg i morgen!? Send meg gjerne tlfnr pm,så sender jeg ei mld og lurer på hvor faen det blir av deg! Men, skulle du stille ut bilen?
anders87 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 PM er sendt Johnsen Så ser meg nok nedpå der, regner ikke mer nå, så jeg har trua Hehe Mest bare for og få en god parkering, har ikke vaska den ordentlig eller noe, regna jo så fælt istad så.. Men snakkes på GATEBIL folkens !
BreitBau Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Sender deg melding jeg veit når klokka nærmer seg 7 og sier åssen vi ligger an. Men slik været ser ut til å bli så kan du vel stå opp 6 å vaske? ;D Jeg har vaska den her nå og smurt inn med Tech Wax,, Men er ikke sjans på at det holder hele veien te Elverum likevel.. Så jeg stiller med støvete og uferdig prosjekt.. ¨
Johnsen Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Alltid plass og forståelse for litt vask inne på området da! Duplexpotte jeg ser baki rompa di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå