Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var vel ikke noe smart vel? Så flere som ko derifra.. Og de var helt fulle i gjørme..

Smart og smart, jeg ble ikke ferdig med den slik at jeg skulle stille den ut likevell, så det var ingen krise. Var faktisk ikke så gjørmente der, bortsett fra ved innkjøringen (som man måtte gjennom da).

Hyggmeister: Hovedtreffet er 11-13 juli på Rudskogen.

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Satser på den jeg også! Var sinnsykt å se den M5`en til Leif Nilsen! Noe av det verste jeg har sett! -Håper også å få se mere til Ruud`s e36\46 da, den virka finfin den!

var ikke mye å se av de gamle gutta der lga, Dahlbeck, VS motor med m5en osv osv...

Har jeg forresten hørt rykter om at den lille m5en til VS ikke lever lengre?

Skrevet

var ikke mye å se av de gamle gutta der lga, Dahlbeck, VS motor med m5en osv osv...

De dukker nok opp på rudskogen;)

Hmm, har ikke jeg hørt noe om, noen andre som hvet noe om m5?

Skrevet

Er det noen inne her som har bilder av min e36 m3? en orange\rød med sort tak.. En kompis tok et par bilder men han mista kameraet sitt så dem bildene har vi ikke lengre! idag ble det bestillt ny radiator og viskose vifte.. viften tok kveld under en eller annen runde uten at jeg merket det og radiatoren fulgte kort tid etter.. :( så søndag fikk jeg ikke kjørt mye.. hadde store planer for den våler sladden men akk nei.. :P

Skrevet
Satser på den jeg også! Var sinnsykt å se den M5`en til Leif Nilsen! Noe av det verste jeg har sett! -Håper også å få se mere til Ruud`s e36\46 da, den virka finfin den!

er aldri fullt oppmøte fra værstinga sin side på Mai-treffet på våler..på rudskogen er dem nok tilbake igjen hele bølingen..dahlback, VS, Lerdal rs200, Polly, Mydland++++

Skrevet

Jeg så iallefall VS der i kjøredress. Tror han kjørte S2n sammen med Jørgensen.

Det bruker å være bra oppmøte av verstinger på Våler faktisk, så den går jeg ikke med på. Dahlback, VS, RS200 og Mydland har jo alle såvidt jeg husker vært på de siste 3 vålertreffene.. Mulig Dahlback ikke var der i 2006

Nå har jo "verstingutta" blitt litt utvidet med "litt" flere deltakere de siste åra da.. Mangler iallefall på saktegående redskap i Extreme serien :o

Skrevet

Det bruker å være bra oppmøte av verstinger på Våler faktisk, så den går jeg ikke med på. Dahlback, VS, RS200 og Mydland har jo alle såvidt jeg husker vært på de siste 3 vålertreffene.. Mulig Dahlback ikke var der i 2006

Nå har jo "verstingutta" blitt litt utvidet med "litt" flere deltakere de siste åra da.. Mangler iallefall på saktegående redskap i Extreme serien :o

har vært der de siste åra jeg også...og at det er færre fra extreme-serien på våler enn rudskogen kan du ikke nekte for?

Skrevet

har vært der de siste åra jeg også...og at det er færre fra extreme-serien på våler enn rudskogen kan du ikke nekte for?

Og vi nevner i fleng? ;)

Klart det er fler på Rudskogen, spesielt på Juli treffet. Grunnen kan de fleste tenke seg.

Skrevet

Og vi nevner i fleng? ;)

Klart det er fler på Rudskogen, spesielt på Juli treffet. Grunnen kan de fleste tenke seg.

ikkesant..

hverken Lasse med RS200, Norris evo'n, polly, Smidestang Escossie eller Henrik Rød's S2 var der i fjor...det var vel noen. PS. ikke skyt meg om jeg har en feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...