Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den er solg ut av landet ja..

Og den Alpinaen er ikke replika av en vanlig B6, det var B6 3,5S som ble levert i M3 karosseri. Mener det står en m5 motor i den replikaen der...

Skrevet

nei, tror ikke det var noe særlig annonse heller... den var plutselig bare bort... leste det i et gaetebil blad for, hmmm... 6 måneder pluss pluss siden ;-)

Skrevet
det tørr ikke jeg svare på... men håper ikke de er solgt :-)

Hentet fra nest nyeste Gatebil magazine:(forøvrig en speasialutgave) 2 sider om bilen til helge vik hvor det til slutt står: "Regn med å se denne i flere år fremover. Denne ekstrem-råtassen er nmlig blitt en del av familien Vik.

og VS selger nok ikke M5'n med det første nei

Skrevet
hva med vs sin m5 da, og helge sin m3

For å si det slik: HV selger nok ikke M3en sin nei!:)

Ser bilde av denne ble lagt ut på forrige side... FAEN, var den der? -Og jeg fikk ikke sett den!:( Nydelig assa!

CIMG3244.jpg

Skrevet

Den grønne E34 M5'en kjørte hjem og byttet girkasse ja, så kan vel si at han likte seg på banekjøring :lol:

mange flotte bilder:) håper det kommer flere og, så slike som meg kan kose oss med siden vi ikke var der :lol:

Skrevet
hva med vs sin m5 da, og helge sin m3

For å si det slik: HV selger nok ikke M3en sin nei!:)

Ser bilde av denne ble lagt ut på forrige side... FAEN, var den der? -Og jeg fikk ikke sett den!:( Nydelig assa!

CIMG3244.jpg

den var yber strøken mye finere i virkeligheten spør du meg

Skrevet

Hadde jeg ikke jobba den helga hadde jeg også vært på Våler..*sukk*.

Men har allerede sørge for at jeg har fri til hovedtreffet på skogen, så det er noe å se frem til. Håper bare jeg har fått tak i en bil av noe slag til da, for kollektivtrafikk til Rudskogen er ikke aktuelt.

Fant også et lite klipp av nascar-bimmern til Mr.Nilsen:

Syk bil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...