GentleGiant Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Selger komplett interiør til e36 coupe, type m3 vader alcantara sort stoff. Inkludert er: stoler fremme, baksete, dørsider fremme og bak, og eventuelt gulvteppe om ønskelig. Jeg kan ikke peke på noe som er negativt med det som hull og nevneverdig slitasje o.l, så da heter det vel at det er strøkent. Tenkte ca. 20 lapper for dette eventuelt bud. Har ikke noe bilde av det, men det er jo strøkent så da vet jo alle hvordan det ser ut, evt. google det hvis du ikke har peil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Med varme? Evnt innbytte i pent sportsinteriør? Svart skinn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 20 lapper? Ga ikke Anders 6000 for strøkent vader intreør i svart skinn a? Litt stiv pris kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Trodde normalpris på et sånt interiør var rundt 10 lapper jeg.. Hvordan har det seg at ditt er verdt dobbelt så mye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 om man får 20 lapper for alcantara - så må folk bare by på mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 hehe, for å si det sånn; jeg har ikke peiling på hva disse interiørene ligger på i pris, så jeg skrev 20 lapper eventuelt bud, da er det jo bare å komme med bud egentlig. Om det er verdt 20 lapper vil jo tiden vise, kjøpers marked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitchyou Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Legg ut noen bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Hvor i landet befinner det seg? Bilder hadde gjort seg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Du får nok ikke mer enn max 10-12 for alcantara i norge. Skinn går for rundt 12-15. Men som sagt det er veldig ettertraktet så du kan nok få nesten hva du vil, men Ikke 20 Så klart, er det el seter er det verdt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Bilder er ikke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Har fått mange bud på mellom 10 og 15 tusen, førstemann som kommer med 15 lapper får kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Hvor i landet er Odnes da? Haugevis med treff på kartsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Odnes ligger i Oppland fylke, 45 min. kjøring fra Lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 er det ikke hull i fører stolen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå