R.E.H Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 selger noe stylings tjafs til e30.. er av type zender.. kom med bud, så får vi se om det er interessant å selge.. sideskjørta: vingen: bakfangern: stylinga er nok noe skitten på bildene.. kom med bud=)
R.E.H Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 det er skjært ut plass for krok til fangeren og.. fin fanger for dem som har krok..
RoaldJ Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 ville bare si at jeg har nesten lik bakfanger. passer fint for de som vil skjule reservehjulsbrønnen, men likevel vil ha et nesten orginalt utseende sideskjørta hører til pre face-lift? ca prisantydning?
R.E.H Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 ja dem har stått på en pre facelift, men regner sterkt med de kan brukes på en facelift og...hmm, kom med et bud så får vi se Roald:)
Bjarte87 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Passer vel ikkje 4 dørs dei sideskjørtene? Mvh Bjarte
R.E.H Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 nei passer nok ikke 4 dørs nei.. skal se om jeg finner et bilde av dem på bilen.. tja er vel bolt on.. var litt jalla festinger på min bil men.. var skrudd fast med karosseri skruer da..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå