Gå til innhold

Montere cd/dvdspiller med skjerm i bilen...


Anbefalte innlegg

Har lyst å bytte ut det bedritne Business anlegget i bilen(E39) min og sette i en spiller (dobbel DIN) med skjerm. Spillerene koster jo ingenting i USA og har sett på en BOSS BV9055 med 6,2" touchscreen skjerm.! Prisen med frakt og mva blir kun 2270,- kroner levert hjem.

Så det jeg lurer på er dette mulig, å røske ut anlegget i bilen og sette inn denne.? Får man kjøpt rammer/adapter til dashen som passer, slik at det ser bra ut.?

LINK: http://www.sonicelectronix.com/item_11930_Boss+BV9055.html#

sj7evrz88yb6iyasdq28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

prøvde meg på å montere en slik spiller i bilen min e46, men det ble desverre for trangt. noe av spilleren kom utenfor. i tillegg må det kjøpes en ramme rundt spilleren å denne rammen får du ikke tak i i norge. Jeg fant et firma i usa som lager slike rammer, du oppgir bare hvilken spiller du har og dimensjonan åsså får du den tilsendt. koster rundt 2500 kr med alle utgifter , porto, frakt osv..

PS!! hvilken modell har du? kanskje de nyere modellene er blitt litt mere romsligere der du setter inn spilleren "bakover".

Men var ihvertfall slik jeg erfarte dette, de passer kun til 5 serie dess mindre du får tak i en slik spiller som ikke rommer så jææævlig langt bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...