tovik Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Har nå kjøpt meg ny bil, og valget falt på en 2000 modell 528iAT. Bilen er gått 141000, og er ganske greit utstyrt Kan nevnes: - tv/navi - xenon i nærlys - El. Sportskinn med memory - Dobbel kjørekomputer - Parkeringssensor - Regnsensor - Soltak i glass - M-tech understell - M-multifunksjonsratt - DSC(Dynamic Stability Control) Er noen småting jeg må fikse på bilen, før jeg får den helt strøken. Har også en del planer når deg gjelder oppgradering av den, blant annet. - M5 frontfanger - Nye speil (forslag) - Tone vinduene hele veien - liten takvinge - Xenon i spredere og langlys (montert i spredere) - Sorte nyrer. - Nye sommerfelger på sikt Låner foreløbig bilder fra salgsannonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Nydelig E39 Touring du har fått deg, og meget godt utstyrt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Pen E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har fått montert m5 fanger og takvinge nå. Har ikke fått gjort så mye annet utseendemessig, men har begynt med soting av vinduer nå. oppdatering kommer etterhvert Bilen er desverre skitten på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Nydelig bil du har fått deg. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 kjempeflott E39 du har fått deg, gratulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Ikke dum den der nei Pent utstyrt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 takk for fine komentarer:) legger ut 3 nye bilder, som jeg var ute og tok i natt:) Mann kan se at det er kommet solfilm på di bakerste siderutene, det kommer hele veien, må bare mote meg opp til og ta ut vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Har foreløbig vært rimelig lite med oppgraderinger på bilen, plages fortsatt med ABS'en på den.. men håper jeg får dette fikset snart.. Har byttet styreenhet til abs bremsene, men lyset kom tilbake etter kort tid.. Håper på at en ny diagnose vil viset at det faktisk er en sensor som er gåen denne gangen, så jeg får dette i orden før det blir glatt.. ellers skal jeg ha en forstillingskontroll på bilen nå, da spissingen ikke er helt hundre % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 noen vinterbilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Ble jo skikkelig bra med M5 fanger, sota ruter og "spoiler"! Misunner deg de setene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Flott touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Nydelig bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Vurderer og selge bilen nå, og lurer derfor på om noen har en formening om hvilken pris mann skal legge seg på? Den er i skrivende stunn akkorat passert 165000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå